Končar-elektroindustrija pokazala je veliko zanimanje za ulaganje u čačansku tvornicu Sloboda u kojoj bi se proizvodili kućanski aparati.
To je potvrdio Davor Mladina, potpredsjednik Uprave zagrebačke kompanije, uz napomenu kako bi investicija bila korisna za obje strane. Prema njegovim riječima, čačanska tvrtka bi pokretanjem tzv. civilne proizvodnje povećala broj zaposlenih. Zagrebačka tvrtka vidi mogućnost da u suradnji sa Slobodom realizira jednu od svojih poslovnih zamisli. Konačereva je pogodnost u upostavi strateškog partnerstva sa Slobodom u jeftinijoj proizvodnji zbog niže cijene radne snage, ali i u mogućnosti plasmana robe na tržište zemalja Cefte, nakon što Hrvatska postane članicom EU. Prije nego što dođe do konkretizacije ulaganja od strane Končara slijedi izrada studije izvodljivosti koja ima za cilj pokazati financijsku stranu obostranog zanimanja za sklapanje strateškog partnerstva u proizvodnju kućanskih aparata.U tijeku su razgovori koji trebaju dati odgovor na pitanje koliko će svaki partner uložiti sredstava, te odrediti odnos vlasništva u budućoj zajedničkoj proizvodnji. Zanimanje za sklapanje strateškog partnerstva postoji i u poslovodstvu Slobode, što je potvrdio Zoran Stefanović, direktor čačanske tvrtke, uz napomenu kako bi proizvodnja kućanskih aparata povećala broj zaposlenih za najmanje sto. Končaru ovo neće biti prvi posao u Srbiji jer je već za njezine potrebe isporučivao transformatore.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Mi smo imali šparet SLOBODA trajao je 25 godina bez kvara. Jako kvalitetno su proizvodili.
Nemogu vjerovati da im je ovo palo na pamet.
Foxconn ce vam ta glacala i susila za kosu napraviti bolje nego u Cacku i to za pola cijene. A i nemorate nista investirati u pogone i opremu. Naravno ostaje jedan bitan problem. Postoji vec 100 tvrtki u Europi koje prodaju jeftina glacala i susila za kosu. Sto je najgore vecina njih ima superioran marketing i puno poznatije brandove od Koncara. Ima li Koncar uopce marketing?
Uhvatite se onoga sto znate raditi i zatvorite ili smanjite djelatnosti u kojima niste dobri.
Uključite se u raspravu