Nakon što je nedavno promet u Hrvatskoj doživio kolaps zbog snijega, predsjednik Uprave HŽ Putničkog prijevoza Dražen Ratković ispričao se svim oštećenim putnicima zbog otkazivanja i kašnjenja vlakova te ih pozvao da HŽ-u upute zahtjev za povratom novca za vozne karte. Oštećeni putnici koji odluče zatražiti povrat novca trebaju se javiti službi za reklamacije HŽ-a, rekao je tada Ratković. Također je dodao da će svaki zahtjev biti pojedinačno obrađen te da će njegov nalog biti da se svim putnicima kojima po zakonu pripada pravo na obeštećenje, novac vrati. No čini se da od povrata novca oštećenim putnicima neće biti ništa.
Na pitanja naših čitatelja o povratu novca za one koji imaju HŽ-ove mjesečne pokaze reagirali smo tako da smo istoga dana, 14.prosinca 2012., poslali upit na reklamacije@hznet.hr te njihovom odjelu za odnose s javnošću. Odgovor glasnogovornice HŽ Putničkog prijevoza Mihaele Tomurad Sušac dobli smo isti dan: „Putnici se mogu obratiti službi reklamacija na e-mail reklamacije@hznet.hr te će biti razmotren svaki zahtjev za povratom novca sukladno propisima. Putnicima će služba reklamacija poslati odgovor. U prilogu Vam šaljem propise".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu