TV, monitor, laptop, tablet, smartphone… Cijelo vrijeme smo okruženi ekranima raznih veličina i mogućnosti. Najproblematičniji ekran u kontekstu oglašavanja definitivno je onaj najmanji – ekran na mobitelu. To je zapravo neobičan podatak, jer je to jedini ekran kojeg uvijek nosimo sa sobom – vjerojatno prvi kojeg pogledamo za dobro jutro, prati nas na posao, u kupnju, na druženja, i zadnji je kojeg pogledamo prije spavanja.
Nažalost, do sada ga je pratio loš glas, pa su oglašivači u mobilno oglašavanje investirali vrlo malo vremena i novca, jer se smatralo neučinkovitim. U SAD-u je manje od 2% potrošnje na oglase otpalo na mobilno oglašavanje, dok je paralelno s time utvrđeno da više od 10% internet prometa generiraju tableti i smartphone uređaji. Korisnici se prebacuju na ‘mobile’ brže nego oglašivači, koji mobilne oglase još uvijek ne iskorištavaju na pravi način. Postavlja se pitanje, ako mobitel ima toliko potencijala, zašto je mediokritetan? Glavni razlog je to što većina mobilnog oglašavanja dolazi kao naknadna misao o kojoj se ne promišlja previše.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu