Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Poslovanje na kvadrat: Hegol

Autor: Poslovni.hr
11. prosinac 2012. u 15:56
Podijeli članak —
Ilustracija (Thinkstock)

Prijave za natječaj ‘Poslovanje na kvadrat’ su završile, a mi vam predstavljamo deset kandidata koji su ušli u finale. Predstavljamo tvrtku Hegol d.o.o.

Prijave za natječaj 'Poslovanje na kvadrat' su završile, a mi vam predstavljamo deset kandidata koji su ušli u finale. Svakom kandidatu, odnosno vlasniku, direktoru i sl. postavili smo set pitanja kako bi se bolje upoznali s njima, njihovom poslovanjem, ciljevima i planovima. Upoznajte  tvrtku Hegol  d.o.o. iz Zagreba.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Hegol d.o.o., Zagreb
Vlasnik: Marijo Hegol

Prijave za natječaj 'Poslovanje na kvadrat' su završile, a mi vam predstavljamo deset kandidata koji su ušli u finale. Svakom kandidatu, odnosno vlasniku, direktoru i sl. postavili smo set pitanja kako bi se bolje upoznali s njima, njihovom poslovanjem, ciljevima i planovima. Upoznajte  tvrtku Hegol  d.o.o. iz Zagreba.

Hegol d.o.o., Zagreb
Vlasnik: Marijo Hegol

Kojom djelatnošću se bavite i navedite do tri najvažnija proizvoda koja prodajete.

Odštopavanje i čišćenje svih odvodnih cijevi, wc-a, slivnika….

Koliko godina poslujete?

1,5

Koji vam je najvažniji poslovni cilj koji želite postići?

Povećanje prodaje usluga od 50 posto

Koji vam je drugi najvažniji poslovni cilj koji želite postići?

Stvaranje prepoznatljivog imena na tržištu.

Koji vam je treći najvažniji poslovni cilj koji želite postići?

Povećane količine posla.

Koji vam je trenutno najveći poslovni problem?

Nedostatak posla.

Koji vam je drugi trenutno najveći poslovni problem?

Nedostatak većih klijenata.

Koji vam je treći trenutno najveći poslovni problem?

Prva dva zajedno.

Koliki su vam bili prihodi 2010. godine?

0

Koliki su vam bili prihodi 2011. godine?

Manji od 60.000 kn.

Koliki prihod procjenjujete ostvariti u 2012.?

Slabo.

Za koliko biste realno htjeli uvećati prihode u 2013. godini u odnosu na 2012.?

50-60 posto.

Tko su vaši kupci i koje je ciljano tržište?

Cijelo područje grada Zagreba i Zagrebačke županije, Koprivničko križevačka županija.

Koje prodajne kanale koristite?

Leci, Facebook, internet oglasi…

Opišite konkurenciju.

Sva poduzeća koja se bave istom djelatnošću.

Kako ocjenjujete tržišna kretanja u segmentu u kojem poslujete?

Nepromjenjiva.

Po čemu ste drugačiji od konkurencije, tj. zašto mislite da vaši kupci kupuju / bi trebali kupovati od vas?

Kvaliteta posla i cijene.

Koji je razlog zbog kojeg se prijavljujete na ovaj natječaj?

Zadnja nada.

Koja su vaša očekivanja od sudjelovanja u ovom natječaju?

Ako ništa drugo bar znanje i iskustvo.

Autor: Poslovni.hr
11. prosinac 2012. u 15:56
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close