Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja odobrila je koncentraciju poduzetnika Tommy i Kerum kojom je Tommy u 2010. i 2012. sukcesivno stekao dio prodajnih mjesta Keruma. Poduzetnici, sudionici koncentracije, djeluju na mjerodavnom tržištu trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo na području pet županija – Dubrovačko-neretvanskoj, Splitsko-dalmatinskoj, Zadarskoj, Šibensko-kninskoj i Primorsko-goranskoj županiji.
Uzimajući u obzir utvrđene strukture tržišta i značajan broj konkurenata različite tržišne snage na mjerodavnim tržištima, Agencija je zaključila da provedba koncentracije neće imati negativan učinak na tržišno natjecanje, jer se njome ne stvara novi niti jača postojeći vladajući položaj sudionika koncentracije. Štoviše, za pretpostaviti je da će Tommy svojim tržišnim udjelom pridonijeti većoj konkurenciji između poduzetnika na mjerodavnim tržištima što će ići u korist i potrošačima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu