Slovenski trgovački lanac Mercator tijekom devet mjeseci ostvario je prihod od prodaje od 2,1 milijardu eura, što je rast od 0,7 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Grupa je pritom povećala gubitak, koji je tijekom polugodišta iznosio 16,5 milijuna eura, na 22 milijuna eura.
Kako su priopćili iz kompanije, prihod u Sloveniji smanjen je za dva posto, dok je na drugim tržištima zabilježen rast od 4,4 posto. Negativan razultat obrazlažu sljedećim riječima: "Smanjene gospodarske aktivnosti u regiji, produbljivanje dužničke krize, pad uvoza i izvoza u Sloveniji te negativna kretanja tečaja u Srbiji imali su značajan negativan utjecaj na poslovanje". Uprava na čelu s Tonijem Balažičem počela je sa smanjivanjem troškova, a već je u trećem kvartalu vidljivo pet milijuna eura ušteda. Iako se uskoro očekuje novi krug prodaje većinskoga paketa Mercatora (formiran je prodajni konzorcij), usporedno se odvija proces monetizacije Mercatorovih nekretnina. Uprava je već primila neobvezujuće ponude zainteresiranih investitora, a više će se o projektu monetizacije znati do kraja studenoga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu