Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

249.140 eura za studiju koja nema sve podatke

Autor: Poslovni.hr
10. studeni 2012. u 15:21
Podijeli članak —
Ilustracija

Za nedostatke u nacrtu preporuka u HAC-u kažu da je to radna verzija koja služi kao polazišna točka za izradu konačne studije.

U Hrvatskim autocestama višak su 1663 radnika od ukupno 2827 zaposlenih u toj tvrtki – jedan je od zaključaka koji se navode u nacrtu preporuka za restrukturiranje HAC-a koji je izradila talijanska tvrtka IRD koja će taj posao naplatiti 249.140 eura, piše Večernji list.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

A Talijani su do tog zaključka došli u studiji od 67 stranica uspoređujući HAC s tvrtkama koje upravljaju autocestama u Italiji, Sloveniji i Austriji iako nisu prikupili ni sve podatke pa tako, primjerice, ne znaju koliko u Hrvatskoj ima ukupno velikih tunela i vijadukata. Usto, do zaključaka o višku radnika došli su uspoređujući kruške i jabuke. Naime, Hrvatske autoceste imaju izravnu naplatu cestarine (naplatne kućice), dok Austrija i Slovenija imaju vinjete.

U Hrvatskim autocestama višak su 1663 radnika od ukupno 2827 zaposlenih u toj tvrtki – jedan je od zaključaka koji se navode u nacrtu preporuka za restrukturiranje HAC-a koji je izradila talijanska tvrtka IRD koja će taj posao naplatiti 249.140 eura, piše Večernji list.

A Talijani su do tog zaključka došli u studiji od 67 stranica uspoređujući HAC s tvrtkama koje upravljaju autocestama u Italiji, Sloveniji i Austriji iako nisu prikupili ni sve podatke pa tako, primjerice, ne znaju koliko u Hrvatskoj ima ukupno velikih tunela i vijadukata. Usto, do zaključaka o višku radnika došli su uspoređujući kruške i jabuke. Naime, Hrvatske autoceste imaju izravnu naplatu cestarine (naplatne kućice), dok Austrija i Slovenija imaju vinjete.

S druge strane, iako je i na talijanskim autocestama naplata cestarine izravna kao u HAC-u, to je teško usporedivo, što posredno priznaju u IRD-u. U studiji ističu da je broj zaposlenih u talijanskim tvrtkama nizak zbog visoke automatizacije naplate cestarine i različite organizacije održavanja! Koliko je nacrt preporuka šlampavo urađen pokazuje i to što se u njemu na jednom mjestu kao ukupan broj zaposlenih u HAC-u navodi 2827 radnika, a na drugom mjestu 2790, navodi Večernjak.

Za nedostatke u nacrtu preporuka u HAC-u kažu da je to radna verzija koja služi kao polazišna točka za izradu konačne studije.

Cijeli tekst pročitajte ovdje

Autor: Poslovni.hr
10. studeni 2012. u 15:21
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close