Od 22 istražene trgovačke marke u Best Buy Award istraživanju, hrvatski su potrošači K Plusu najveći broj glasova dali u čak 17 kategorija, priopćio je Best Buy Award Hrvatska.
Centar za istraživanje tržišta GfK istražio je u recentnom Best Buy Award istraživanju iskustvo i preferencije građana u kupovini, konzumiranju i korištenju trgovačkih marki u Republici Hrvatskoj. Best Buy Award istraživanje, trgovačkih marki, a koje se provodi prema licenci švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association, obuhvatilo je u Hrvatskoj ukupno 22 kategorije. Ispitanici su bili hrvatski građani – potrošači, a anketiranje je provedeno na nacionalno reprezentativnom uzorku za Republiku Hrvatsku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu