Nešto prije nego je odlučila izaći na tržište, društvena mreža Facebook zadala si je cilj postati što otvorenija kako bi privukla što više korisnika, a time naravno i interes kompanija da se oglašavaju na njezinoj platformi. Dotada Facebook i nije puno činio na marketinškom planu. Jedan od koraka koji je tada poduzeo odnosio se i na nova kadrovska rješenja, pa je Mark Zuckerberg na čelo marketinškog odjela doveo Rebeccu Van Dyck, ženu koja je već dotada dobrano ispekla zanat u kompanijama kao što su Levi's i Apple. Na početku karijere, učinila je Nikeov moto "Just do it" školskim primjerom kako doroosmišljeni logo može popularizirati neki brend. Zajedno sa Stevom Jobsom osmišljavala je kampanje za Appleova najveća dostignuća kao što su Mac, iTunes, iPod, iPhone i iPad. Prošle godine promovilrala je prvu globalnu Levi'sovu kampanju "Go Forth". Zasluge za milijarditog korisnika najveće svjetske društvene mreže može upisati kao sljedeću uspješnicu u svome životopisu. No, može li se isto reći i za prvu reklamnu kampanju koju je Facebook lansirao početkom ovog mjeseca, veliko je pitanje.
Prvi se mačići u vodu bacaju
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu