Što reći o spotu, koji na YouTubeu ima 475 milijuna pregleda, u kojem bucmasti južnokorejski reper izvodi svoj "konjski ples" kroz hipermaterijalistički svijet Gangnama, četvrt Seoula u kojoj žive najutjecajniji ljudi u državi?
To jako je velika brojka pregleda, točnije otprilike 7 posto svjetskog stanovništva, a Južna Koreja nije bila sinonim za modernost iako je i prije "Gangnam Stylea" krenula tim putem. Smiješni umjetnik PSY (verzija riječi psihopat, pravog imena Park Jae-Sang) nije ni izbliza sličan onim slatkicama koje su naročito u Aziji proslavile korejsku pop glazbu, fenomen znan kao Kpop. "Gangnam Style" poziv je da ponovno promislimo o svijetu, o nacionalnom brendiranju, o širenju riječi, o naravi blage moći u hiperpovezanom svijetu i o zaobilaženju zapadnjačke kulture. Južnokorejsko se gospodarstvo udvostručilo od 1997. godine do danas. U Kinu izvozi više nego Sjedinjene Američke Države. Kako je raslo bogatstvo, povećavala se sofisticiranost i apetiti. Država se sve više pokušavala "rebrandirati" pa je vlada utemeljila trajno predsjedničko vijeće kojemu je cilj "razviti državni brend".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu