Nakon ulaska Hrvatske u Europsku Uniju cijena pojedinih hrvatskih prehrambenih proizvoda, kao što su čokolada, voda, sladoled i salama, mogla bi pasti zbog dolaska jeftinijih inozemnih marki na tržište, piše Jutarnji list.
S druge strane, otvoriti će se i prilika za rast i izlazak pojedinih hrvatskih proizvoda na inozemno tržište, a najveći dobitnici pri tome mogli bi biti domaći pršut, mlijeko i čaj. To je pokazalo istraživanje konzultantske kompanije A. T. Kearney o utjecaju skorašnjeg ulaska u EU na hrvatsku prehrambenu industriju. Hrvatskim je proizvođačima ostalo još malo više od devet mjeseci da se prilagode, no sasvim je jasno kako nekima neće biti lako u žestokoj konkurenciji tržišta EU, navodi Jutarnji. je Istraživanje je pokazalo da je većina hrvatskih prehrambenih proizvoda za sada je jeftinija od europskih konkurenata, a ulaskom u EU za mnoge će se situacija promijeniti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu