Zaštita potrošača u Europi zauzima važno mjesto, ne samo u razvoju građanskih prava već i kao snažna poluga gospodarskog razvoja. Stvaranjem suvremenih odnosa između trgovca i potrošača potiče se profesionalni "fair play" odnos i ubrzava uspostava pravnog poretka. Svi smo mi potrošači, a za suvremeno društvo u građanskom smislu važan je informiran i dobro educiran potrošač. U gospodarskom smislu za razvoj trgovine također je važan informiran i educiran trgovac. Na kvalitetnoj interakciji ta dva subjekta počiva cijela svjetska trgovina. Zaštita potrošača u Hrvatskoj se provodi kroz udruge za zaštitu potrošača i kroz profesionalna savjetovališta. Ministarstvo gospodarstva svojim projektima financiranja profesionalnih Savjetovališta za zaštitu potrošača u Zagrebu, Splitu, Puli, i Osijeku nastoji građanima pružiti mogućnost besplatnog savjetovanja o pitanjima zaštite potrošača.
Trošak transporta
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu