Hrvatski građani smatraju da im City Center One nudi uvjerljivo najbolji omjer kvalitete i cijene kada je riječ o trgovačkim centrima u našoj zemlji.
Tako je City Center One, kao i za godinu 2010./2011., uvjerljivo osvojio prvo mjesto prema Best Buy Award koje je proveo Centar za istraživanje tržišta GfK za godinu 2012./2013. godinu. Kako poručuju iz GfK, ispitanicima u ovom istraživanju odgovori nisu bili sugerirani te su sami mogli slobodno navoditi tržišna imena za koja smatraju da su po njihovoj ocjeni “šoping-centri koji pružaju najbolji omjer cijene i kvalitete”. Iza City Centera One, koji je dobio 15,5 posto glasova hrvatskih potrošača, slijede Westgate sa 7,5 posto, zatim Portanova sa sedam posto, Arena Centar sa 5,5 posto i na kraju Avenue Mall, koji je dobio 5,3 posto glasova ispitanika. Za ostale trgovačke centre odlučilo se 17,5 posto, a bez favorita bilo je čak 41,8 posto ispitanika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu