Zagrebačka televizija za sam početak 2006. godine priprema promjenu vizualnog identiteta, novu programsku shemu. Najavljuju nove emisije koje će pokrivati širok spektar područja. Potpuna interaktivnost s njihovim gledateljima i gostima bit će glavno obilježje ove mlade i ambiciozne televizije.
Mlada ekipa
Program će stvarati mlada, nova novinarska i urednička imena u želji da postanu nešto potpuno novo na hrvatskom televizijskom tržištu. Nakon svježeg imenovanja Branka Vukšića na funkciju glavnog urednika i direktora Zagrebačke televizije, tim su nedavno pojačali i Ninoslav Mačvanin, novi direktor marketinga i Svjetlana Krznarić, nova voditeljica odnosa s javnošću.
Sa svojim tridesetogodišnjim stažom u medijima, urednik i kolumnist Branko Vukšić već je dobro poznat hrvatskoj javnosti. U Večernjem listu radio je od 1978. – 2001. godine kao novinar, urednik i kolumnist; u Vjesniku je bio urednik i kolumnist, a na prvoj nacionalnoj komercijalnoj televiziji Nova TV bio je direktor programa. Bavio se kazališnom kritikom i režijom, a izdao je i tri knjige. Jedna od njih je “Glavom kroz ekran 365 puta” nastala po poznatim TV kolumnama. Novi direktor marketinga, Ninoslav Mačvanin, prešao je na Z1 s Odjela prodaje Nova TV gdje je od 2000. – 2005. godine stekao radno iskustvo u radu s klijentima, oglašivačima i agencijama, specifičnim za televiziju kao medij.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu