Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Autor: Stjepan Škramić
30. srpanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —

Knjiga “Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu” prvi put u hrvatskom izdanju jasno objašnjava marketinške koncepcije te pokazuje kako se one primjenjuju na situacije u stvarnom životu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Udžbenik u izdanju Mate d.o.o. ima međunarodni fokus, što je osobito važno u doba sve veće globalizacije. Po­slovna su tržišta postala međunarodna – domaće tvrtke šire se u inozemstvo, a strane tvrtke žele ući na američko tržište – stoga je nužno da današnji čitatelji budu izloženi poslov­nim i kulturnim primjerima iz drugih dijelova svijeta. Umjesto jednog poglavlja posvećenog međunarodnom marketingu autori su uključili takve primjere u sve dijelove knjige. “Ovu smo knjigu pisali misleći na vas – ona objašnjava svrhu i zadaću uloge svake osobe u marketingu. Budući da su zaposlenici koji kontaktiraju s klijentima dio našeg proizvoda, pa je marketing ugostiteljstva, hotelijerstva i turizmu zadaća svakog zaposlenika. Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu daje inovativan i praktičan uvod u marketing. Opširno korištenje primjera i ilustracija te sam stil čine knjigu jasnim i jednostavnim štivom”, poručuju autori Philip Kotler, John T. Bowen i James C. Makens.

Knjiga “Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu” prvi put u hrvatskom izdanju jasno objašnjava marketinške koncepcije te pokazuje kako se one primjenjuju na situacije u stvarnom životu.

Udžbenik u izdanju Mate d.o.o. ima međunarodni fokus, što je osobito važno u doba sve veće globalizacije. Po­slovna su tržišta postala međunarodna – domaće tvrtke šire se u inozemstvo, a strane tvrtke žele ući na američko tržište – stoga je nužno da današnji čitatelji budu izloženi poslov­nim i kulturnim primjerima iz drugih dijelova svijeta. Umjesto jednog poglavlja posvećenog međunarodnom marketingu autori su uključili takve primjere u sve dijelove knjige. “Ovu smo knjigu pisali misleći na vas – ona objašnjava svrhu i zadaću uloge svake osobe u marketingu. Budući da su zaposlenici koji kontaktiraju s klijentima dio našeg proizvoda, pa je marketing ugostiteljstva, hotelijerstva i turizmu zadaća svakog zaposlenika. Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu daje inovativan i praktičan uvod u marketing. Opširno korištenje primjera i ilustracija te sam stil čine knjigu jasnim i jednostavnim štivom”, poručuju autori Philip Kotler, John T. Bowen i James C. Makens.

Autor: Stjepan Škramić
30. srpanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close