Knjiga “Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu” prvi put u hrvatskom izdanju jasno objašnjava marketinške koncepcije te pokazuje kako se one primjenjuju na situacije u stvarnom životu.
Udžbenik u izdanju Mate d.o.o. ima međunarodni fokus, što je osobito važno u doba sve veće globalizacije. Poslovna su tržišta postala međunarodna – domaće tvrtke šire se u inozemstvo, a strane tvrtke žele ući na američko tržište – stoga je nužno da današnji čitatelji budu izloženi poslovnim i kulturnim primjerima iz drugih dijelova svijeta. Umjesto jednog poglavlja posvećenog međunarodnom marketingu autori su uključili takve primjere u sve dijelove knjige. “Ovu smo knjigu pisali misleći na vas – ona objašnjava svrhu i zadaću uloge svake osobe u marketingu. Budući da su zaposlenici koji kontaktiraju s klijentima dio našeg proizvoda, pa je marketing ugostiteljstva, hotelijerstva i turizmu zadaća svakog zaposlenika. Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu daje inovativan i praktičan uvod u marketing. Opširno korištenje primjera i ilustracija te sam stil čine knjigu jasnim i jednostavnim štivom”, poručuju autori Philip Kotler, John T. Bowen i James C. Makens.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu