Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Carpisa otvorila prvo prodajno mjesto u Hrvatskoj

Autor: Poslovni.hr
22. svibanj 2012. u 16:05
Podijeli članak —

Trgovački Arena centar na Laništu odnedavno je bogatiji za trgovinu Caprisa, poznatog talijanskog brenda specijaliziranog za proizvodnju modnih dodataka poput torbi, novčanika, kofera, aktovki i sličnih dodataka. Novootvorena trgovina ujedno je prvo i zasad jedino prodajno mjesto Caprise u Hrvatskoj.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Carpisa je talijanski brand za torbe, novčanike, accessories, kutije za nakit, kofere i aktovke koji je počeo širiti svoj brand putem franšiznih mreža 2001 godine. U samo nekoliko godina, Carpisa je postala poslovni fenomen, nudeći trendi proizvode dobrog talijanskog dizajna po odličnom odnosu kvalitete i cijene.

Trgovački Arena centar na Laništu odnedavno je bogatiji za trgovinu Caprisa, poznatog talijanskog brenda specijaliziranog za proizvodnju modnih dodataka poput torbi, novčanika, kofera, aktovki i sličnih dodataka. Novootvorena trgovina ujedno je prvo i zasad jedino prodajno mjesto Caprise u Hrvatskoj.

Carpisa je talijanski brand za torbe, novčanike, accessories, kutije za nakit, kofere i aktovke koji je počeo širiti svoj brand putem franšiznih mreža 2001 godine. U samo nekoliko godina, Carpisa je postala poslovni fenomen, nudeći trendi proizvode dobrog talijanskog dizajna po odličnom odnosu kvalitete i cijene.

Od samog početka, mala kornjača je logo Carpise, a koja je izgradila veliku franšiznu mrežu s 500 trgovina u Italiji i oko pedeset u inozemstvu – Švicarska, Malta, Velika Britanija, Srbija, Njemačka, Cipar, Grčka, Crna Gora, Poljska, Bosna, Španjolska, a od sada ih možemo pronaći i u Hrvatskoj. Carpisini dućani su isključivo «monobrand» dućani.

Svijet Carpisa uključuje nekoliko vrsta proizvoda: dvije kolekcije (proljeće/ljeto i jesen/zima) modnih torbica, putnih torbi, kofera i novčanika, kako za žene tako i za muškarce te linije aktovki i modnih dodataka. Svaka od kolekcija sastoji se od «fashion products» & «basic products» te u svakoj od njih postoji po 75 linija, svaka linija ima po 3-4 artikla i to u nekoliko boja, tako da Carpisa po sezoni nudi do 900 različitih artikala.

(pd)

Autor: Poslovni.hr
22. svibanj 2012. u 16:05
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close