Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Osječani i Vukovarci radit će za Tele2 i Chevrolet Hrvatska

Autor: Ivana Barišić
24. kolovoz 2006. u 06:30
Podijeli članak —

Osječki i vukovarski call centri 24 sata bit će na usluzi svim korisnicima Tele2 mreže, a Transcom će za istoga klijenta obavljati čitavu paletu poslova, od kontakta s korisnicima do administrativnih poslova

Zajedno s dolaskom Tele2 u Hrvatsku je stigla i multinacionalna kompanija Transcom WorldWide S.A. sa sjedištem u Luksemburgu, koja se bavi pružanjem usluga drugim tvrtkama u odnosu s njihovim korisnicima, odnosno Custumer Relationship Managementom (CRM). Prvi švedski klijenti koji su im “otškrinuli” vrata hrvatskog tržišta definirali su i lokaciju njihova prvog call centra koji je prošloga rujna otvoren u Vukovaru na Olajnici.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ambiciozni planovi
S ambicioznim planovima u Transcomu planiraju zakoračiti i u drugu godinu poslovanja na ovim prostorima. Tako bi se u idućim danima na posljednje ugovore trebali staviti potpisi čime bi se definirali uvjeti korištenja prostora u Osijeku gdje će profunkcionirati još jedan novi call centar. Oba će, osječki i vukovarski, 24 sata biti na usluzi svim korisnicima Tele2 mreže, a Transcom će za istoga klijenta obavljati čitavu paletu poslova, od kontakta s korisnicima do administrativnih poslova.
“Naše ciljano tržište su veće kompanije kojima su za opsluživanje potrebne osobe sa znanjem stranih jezika, prvenstvo engleskog, njemačkog, talijanskog, a zanimljiv nam je i španjolski. Budući da u Vukovaru, gdje je sada zaposleno 112 osoba, više ne možemo naći radnike, orijentirali smo se prema tržišnim gradovima i izabrali Osijek. Ovdje ćemo na 1100 četvornih metara opremiti call centar u kojemu će se otvoriti oko 180 novih radnih mjesta. Budući da ovo nije samo telefonska služba jer ćemo za naše korisnike obavljati i različita ispitivanja tržišta, potencijalno bi se ovdje moglo zaposliti i do 400 ljudi”, najavila je Larisa Medić, menadžerica call centra Transcoma u Hrvatskoj. Iako su tek krenuli u preliminarne razgovore s osječkim Zavodom za zapošljavanje kako bi im pomogao pri izboru djelatnika, natječaji za radna mjesta neće se ni raspisivati dok se ne odredi točan datum otvaranja call centra. S obzirom na unutarnju organizaciju rada, bit će im u najvećem broju potrebni operateri koji moraju imati najmanje srednju stručnu spremu, a prednost će pri zapošljavanju imati oni koji govore strane jezike.

Zajedno s dolaskom Tele2 u Hrvatsku je stigla i multinacionalna kompanija Transcom WorldWide S.A. sa sjedištem u Luksemburgu, koja se bavi pružanjem usluga drugim tvrtkama u odnosu s njihovim korisnicima, odnosno Custumer Relationship Managementom (CRM). Prvi švedski klijenti koji su im “otškrinuli” vrata hrvatskog tržišta definirali su i lokaciju njihova prvog call centra koji je prošloga rujna otvoren u Vukovaru na Olajnici.

Ambiciozni planovi
S ambicioznim planovima u Transcomu planiraju zakoračiti i u drugu godinu poslovanja na ovim prostorima. Tako bi se u idućim danima na posljednje ugovore trebali staviti potpisi čime bi se definirali uvjeti korištenja prostora u Osijeku gdje će profunkcionirati još jedan novi call centar. Oba će, osječki i vukovarski, 24 sata biti na usluzi svim korisnicima Tele2 mreže, a Transcom će za istoga klijenta obavljati čitavu paletu poslova, od kontakta s korisnicima do administrativnih poslova.
“Naše ciljano tržište su veće kompanije kojima su za opsluživanje potrebne osobe sa znanjem stranih jezika, prvenstvo engleskog, njemačkog, talijanskog, a zanimljiv nam je i španjolski. Budući da u Vukovaru, gdje je sada zaposleno 112 osoba, više ne možemo naći radnike, orijentirali smo se prema tržišnim gradovima i izabrali Osijek. Ovdje ćemo na 1100 četvornih metara opremiti call centar u kojemu će se otvoriti oko 180 novih radnih mjesta. Budući da ovo nije samo telefonska služba jer ćemo za naše korisnike obavljati i različita ispitivanja tržišta, potencijalno bi se ovdje moglo zaposliti i do 400 ljudi”, najavila je Larisa Medić, menadžerica call centra Transcoma u Hrvatskoj. Iako su tek krenuli u preliminarne razgovore s osječkim Zavodom za zapošljavanje kako bi im pomogao pri izboru djelatnika, natječaji za radna mjesta neće se ni raspisivati dok se ne odredi točan datum otvaranja call centra. S obzirom na unutarnju organizaciju rada, bit će im u najvećem broju potrebni operateri koji moraju imati najmanje srednju stručnu spremu, a prednost će pri zapošljavanju imati oni koji govore strane jezike.

Pucaju i na Istru
Tijekom rujna trebao bi se definirati i broj ljudi koji će se zaposliti u Puli. Na istarsko područje ovi “multinacionalci” “pucaju” zbog opsluživanja isključivo talijanskoga tržišta. Nedavno je Transcom počeo raditi i za Chevrolet Hrvatska. S potencijalnim kupcima ovih automobila transcomovi operateri već dogovaraju probne vožnje ili im pružaju usluge o prodajnim mjestima. “U tijeku su i pregovori s jednom hrvatskom kompanijom za koju bismo također otvorili besplatni info telefon za kupce jer im takav odjel unutar nje nije isplativ”, objašnjava Larisa Medić. Transcomov princip rada u svakoj od 28 europskih zemalja u kojima su trenutno prisutni, vrlo je strog i isključiv. Tako, primjerice, ako im je u Hrvatskoj klijent Tele2, nijednoj drugoj telekomunikacijskoj tvrtki ovdje neće nuditi svoje usluge. Konkurencije, kako kažu, za sada u Hrvatskoj nemaju. Call centre drugih tvrtki takvima ne smatraju jer su oni isključivo “in house call centri”, pa usluge obavljaju samo za tvrtku unutar koje su ustrojeni kao zasebni odjeli. Posljednjih šest godina takva se vrsta usluga munjevitom brzinom širila i rasla u svijetu po broju zaposlenih, ostvarenoj dobiti, ali i prometu.

Prihod prošle godine 445 milijuna eura

Transcom, koji je osnovan 1995. godine i ima više od 12.000 zaposlenih koji govore 33 svjetska jezika i rade za više od 100 klijenata (među kojima su HBO, British American Tobacco, IBM, Media Markt, Tele 2, Viasat), prošlu je godinu uspio zaključiti s 445 milijuna eura prihoda, a godinu prije ostvarili su prihod od gotovo 370 milijuna eura.

Autor: Ivana Barišić
24. kolovoz 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close