Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Salesforce.com preuzeo Kieden

Autor: Josip Jagić
23. kolovoz 2006. u 06:30
Podijeli članak —

Salesforce.com Inc. jučer je objavio kako je preuzeo Kieden Corp., malu kompaniju koja se bavi organizacijom kampanja oglašavanja na Internetu. Uvjeti preuzimanja nisu objavljeni. Salesforce.com iz San Francisca upravlja mrežnom stranicom koja omogućava ljudima koji se bave marketingom i prodajom pristup informacijama o potrošačima umjesto da se koriste tradicionalnim programima. Kieden omogućava korisnicima upotrebu Googleovih reklamnih kampanja koje povezuju oglase s pretragama putem ključnih riječi s mrežne stranice Salesforce.coma, koji novu uslugu planira početi nuditi korisnicima od ove jeseni po cijeni od tri stotine dolara mjesečno po organizaciji. AppExchange, Salesforceova korisnička platforma omogućava potrošačima i korisnicima da brzo i jednostavno razvijaju nove aplikacije i lako prilagode Salesforceove programe svojim potrebama. Salesforce ima više od 500.000 pretplatnika na svoje usluge, uključujući AMD, AOL, Avis/Budget Rent-A-Car, Nokiju, Polycom i SunTrust Banks. Programi temeljeni na pretplati iznimno su privlačni kompanijama koje ne žele unaprijed plaćati skupe licencije za korištenje. Salesforce svojim korisnicima omogućava prelazak na potpuno novu platformu u roku od nekoliko tjedana umjesto nekoliko mjeseci. Rizik poslovanja za kompaniju nalazi se u činjenici kako dobar dio kompanija preferira tradicionalne programe, a Salesforce ovisi o drugima za isporuku svojih aplikacija korisnicima.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Salesforce.com Inc. jučer je objavio kako je preuzeo Kieden Corp., malu kompaniju koja se bavi organizacijom kampanja oglašavanja na Internetu. Uvjeti preuzimanja nisu objavljeni. Salesforce.com iz San Francisca upravlja mrežnom stranicom koja omogućava ljudima koji se bave marketingom i prodajom pristup informacijama o potrošačima umjesto da se koriste tradicionalnim programima. Kieden omogućava korisnicima upotrebu Googleovih reklamnih kampanja koje povezuju oglase s pretragama putem ključnih riječi s mrežne stranice Salesforce.coma, koji novu uslugu planira početi nuditi korisnicima od ove jeseni po cijeni od tri stotine dolara mjesečno po organizaciji. AppExchange, Salesforceova korisnička platforma omogućava potrošačima i korisnicima da brzo i jednostavno razvijaju nove aplikacije i lako prilagode Salesforceove programe svojim potrebama. Salesforce ima više od 500.000 pretplatnika na svoje usluge, uključujući AMD, AOL, Avis/Budget Rent-A-Car, Nokiju, Polycom i SunTrust Banks. Programi temeljeni na pretplati iznimno su privlačni kompanijama koje ne žele unaprijed plaćati skupe licencije za korištenje. Salesforce svojim korisnicima omogućava prelazak na potpuno novu platformu u roku od nekoliko tjedana umjesto nekoliko mjeseci. Rizik poslovanja za kompaniju nalazi se u činjenici kako dobar dio kompanija preferira tradicionalne programe, a Salesforce ovisi o drugima za isporuku svojih aplikacija korisnicima.

Autor: Josip Jagić
23. kolovoz 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close