Google će uskoro unijeti velike promjene u svoju tražilicu, uvodi semantičku pretragu. Ovim se načinom Google bori s konkurentima kao što su Microsoft i Apple, piše Wall Street Journal.
Semantička pretraga je proces koji zahtjeva razumijevanje stvarnog značenja riječi koje ljudi upisuju u web-okvir za pretraživanje. To omogućava tražilici da razlikuje automobil „Jaguar“ od životinje „jaguar“ na Web stranici čiji će se link možda prikazati u rezultatima pretraživanja.
U svrhu ovih promjena Google je prikupio ogromnu količinu podataka, o 200 milijuna osoba, mjesta i proizvoda. Tako je stvorena enciklopedija znanja o entitetima kao što su ljudi, mjesta i stvari.
Što ova promjena znači za korisnike? Možemo očekivati da ćemo za nekoliko mjeseci u Google tražilicu utipkati pitanje a među top rezultatima pretraživanja ćemo osim linkova dobiti i konkretnije informacije, odnosno odgovore.
Ovim promjenama Google postaje sličniji Microsoftovom Bingu, te se u Googlu nadaju da će zahavljujući ovoj promjeni ostati ispred Binga.
(pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu