Vozeći se Azurnom obalom od Monte Carla prema Nici prvi smo puta imali prilike isprobati redizajniranu Toyotu Avensis koja je svjetsku premijeru imala u rujnu prošle godine na Frankfurt Auto Showu. Probijajući se po Promenadi de la Croisette u Cannesu među Bentleyjima, skupocjenim Mercedesima AMG, dakle centrom grada u kojem tek tinejdžeri voze “jeftinije” Mini Cooper S modele, naš je novi automobil, inače četvrta generacija Avensisa, prošao nezamijećeno. Malo je francuske bogataše bilo briga što je japanski autumobil koji je konkurencija Passatu, Accordu ili Mondeu postao još udobniji i ekonomičniji, da ima markatnu, prednju masku, utegnute bočne linije, da njegov 2.0 litreni D-4D dizelski motor (124 KS), troši kao na kapaljku…
No, Avensis tim milijunašima i nije namijenjen. Oni žele šminku, sportska vozila, koja zovu na stiskanje gasa, u kojima srce ubrzano tuče kad se vozi, a glave za njima okreću. A to nije bila filozofija Avensisovih dizajnera. Čak su i “cajgere” ostavili da izgledaju kao iz nekog deset godina starijeg automobila. Ono na što su gađali je da njihov automobil bude “eco-friendly”, odnosno da ima manju emisija CO2 (do 119 g/km), te manju potrošnju (4,5 l/100km, uz vrlo tihi dizelski motor. Uz to, Avensis ima doista lijep interijer, u kojem pogled privlači centralna konzola, koju je u odnosu na treću generaciju ionako trebalo osvježiti, a novi multimedijalni “Touch & Go Plus” sustav olakšava orijentaciju po nepoznatim uličicama, prima čak i smsove s vašeg telefona, šalje e-mailove, spaja se na Facebook te privlači cijenom od svega 500 eura. Bez problema bi se automobilom koji se proizvodi na Otoku moglo putovati satima. Niska cijena održavanja Toyote te velika kilometraža koju dizelski motor može priječi tijekom godina, dovoljan je poziv u salone gdje stiže početkom godine. Dakako, onima koji žele pametno investirati, koji kad kupuju koriste razum.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu