Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

E-Butiga želi u Zadar i Zagreb

Autor: Bernard Ivezić
18. srpanj 2011. u 22:00
Podijeli članak —

Splitski supermarket E-Butiga jedina je konkurencija velikim lancima u internet prodaji

E-Butiga, prvi lanac mješovitom robom koji prodaje isključivo putem interneta, pregovara o širenju u Zadar i Zagreb.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Besplatno iznad 200 kuna
Ovaj lanac godinu i pol dana radi u Splitu, a prošli tjedan otvorio je trgovinu u Osijeku. Josip Karabuša, direktor E-butige, kaže da im je cilj proširiti se na sve veće gradove u Hrvatskoj i da su u proteklih godinu i pol dana razradili model koji funkcionira u praksi.Uz E-Butigu u online trgovini mješovitom robom u Hrvatskoj rade još Konzum i Mercator. Oba trgovca prisutna su u Zagrebu, a Konzum se proširio još u Split, Osijek i Rijeku. Veliki lanci navode da godišnje rastu dvoznamenkastim postocima u prodaji putem interneta. Konzum je objavio da mu je u 2009. godini taj promet bio 30 milijuna kuna. Kurbaša navodi da je E-Butiga lani imala promet veći od 100.000 eura što je pak više od iznosa inicijalnog ulaganja.

E-Butiga, prvi lanac mješovitom robom koji prodaje isključivo putem interneta, pregovara o širenju u Zadar i Zagreb.

Besplatno iznad 200 kuna
Ovaj lanac godinu i pol dana radi u Splitu, a prošli tjedan otvorio je trgovinu u Osijeku. Josip Karabuša, direktor E-butige, kaže da im je cilj proširiti se na sve veće gradove u Hrvatskoj i da su u proteklih godinu i pol dana razradili model koji funkcionira u praksi.Uz E-Butigu u online trgovini mješovitom robom u Hrvatskoj rade još Konzum i Mercator. Oba trgovca prisutna su u Zagrebu, a Konzum se proširio još u Split, Osijek i Rijeku. Veliki lanci navode da godišnje rastu dvoznamenkastim postocima u prodaji putem interneta. Konzum je objavio da mu je u 2009. godini taj promet bio 30 milijuna kuna. Kurbaša navodi da je E-Butiga lani imala promet veći od 100.000 eura što je pak više od iznosa inicijalnog ulaganja.

“E-Butigina je prednost nad konkurencijom što je nama internetska trgovina temeljno poslovanje, odnosno nije nam krajnji cilj promocija i dovući kupce u velike trgovačke centre, pa smo stoga koncentrirani na to da naši kupci imaju najbolje iskustvo koje se može dobiti u kupnji na webu”, ističe Kurbaša.Kao primjere navodi besplatnu dostavu za kupnju već od 200 kuna, posebno uređenu stranicu s jednostavnim pretraživanjem sadržaja i popisima namirnica koje se redovito kupuju te velikim fotografijama svih proizvoda.“Vjerojatno smo ipak najdalje otišli u dostavi jer je nešto što kupite preko naše online trgovine do devet sati ujutro u praksi možete dobiti dostavljeno već do podneva, a narudžbe možete raditi i do dva tjedna unaprijed kao što to rade jahtaši”, pojašnjava Kurbaša te dodaje da u Splitu i Osijeku imaju 20 radnika, vlastiti skladišni prostor te sedam dostavnih vozila s hlađenjem nužnih za održavanje kvalitete robe koja se prodaje.

Konzum prednjači
Kurbaša navodi da u Splitu imaju više od 20.000 registriranih kupaca koji redovito kupuju jednom do dva puta mjesečno te očekuje da će sličan uspjeh ostvariti u Osijeku. Usporedbe radi, Konzum putem svoje internetske trgovine u cijeloj Hrvatskoj ima više od 45.000 kupaca.I dok se u branši komentira da su Spar i Billa zainteresirani za širenje na internetsku prodaju, a postojeći igrači tvrde da bilježe dobre rezultate, nedavno se nakon manje od godinu dana rada ugasila online trgovina Krković, koja je prodavala mještovitu robu i dostavljala je na području Zagreba i okolice. U tom trgovcu pojašnjavaju da su ponudu na internetu imali zbog reklame i da su je na proljeće odlučili ugasiti zbog logističkih problema.

Poslovni model

Širenje slično franšizama
E-Butiga se širi po modelu sličnom franšizama. Antonio Boni, direktor poslovnice u Osijeku, kaže da su osnovali novu tvrtku u kojoj matična kompanija ima većinski udio te od nje preuzeli tehnologiju i poslovni model. “Od kraja prošle godine smo razgovarali o razradi detalja poput geografski prilagođene ponude za kupce iz Osijeka i promotivnih i nagradnih aktivnosti prema kupcima te smo otvorili podružnicu koja do kraja iduće godine može biti usporediva s onom u Splitu”, zaključuje Boni.

Autor: Bernard Ivezić
18. srpanj 2011. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close