Kako male i srednje tvrtke na oglašavanje u prosjeku troše tek mali postotak prihoda (ako uopće), jasno je da traže i oglašavanje koje je vrlo ciljano i učinkovito. A kada kažem učinkovito, onda mislim na mjerljivo učinkovito jer je malim poduzećima važno koliki su povrat ostvarili svojom marketinškom investicijom” kaže Domagoj Davidović, operativni direktor Proximityja Zagreb, agencije specijalizirane za direktni i digitalni marketing.Kako kaže, najučinkovitiji i potpuno mjerljivi načini stoga su zasigurno alati direktnog i digitalnog marketinga.Klasične forme promocije poput sajmova, štandova, promocija dijeljenja letaka su klasični mehanizmi koje će najveći broj manjih poduzeća prakticirati i bez angažiranja vanjske pomoći. Ali u zadnje vrijeme pojavljuju se i neke nove zanimljive mogućnosti oglašavanja, pogotovo razvojem digitalnog marketinga.
Pazite na negativan učinak
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu