U Bone’su, uglednom restoranu u Atlanti poznatom po bifteku, konobari u zlatnim odjelima odnedavno dočekuju goste s iPadima.
Uređaji sadrže vrlo isrcpnu vinsku listu restorana sa detaljnim opisom i ocjenama za 1350 različitih vina. Na iznenađenje vlasnika restorana, prodaja vina porasla je preko noći, gotovo 11 posto po gostu u prva dva tjedna. Ugostitelji od Sydneya i Londona do New Yorka primijetili su iste rezultate. “Osjećam se kao da su mi dali odgovore na ispitna pitanja”, kaže Bradley Kendall, redoviti posjetitelj Bone’sa koji je nedavno pomoću iPada odabrao vino Corté Riva cabernet franc iz 2005. godine po cijeni od 102 dolara, što je otprilike 25 posto više od iznosa koji je inače spreman potrošiti na vino. Kendall kaže da vjeruje ocjenama vina koje je pretraživao na iPadu. Neki gosti koji su se koristili iPadom predviđaju da je će tradicionalna vinska karta uvezana u koži polako izumrijeti, čime će se uštedjeti gomile papira, ali će ugroziti sommeliere. “Ako stvore uređaj koji može otvoriti bocu vina, gotov sam”, kaže Fred Dame, jedan od 105 vrhunskih američkih sommeliera i predsjednik Ceha za obrazovanje sommeliera. Incentient, tvrtka iz Jericha u državi New York koja je osmislila softver za pretraživanje vinskih lista na iPadu, nedavno je primila 40 novih narudžbi za restorane, dok ih je prije samo nekoliko mjeseci bilo tek pet, kaže Jennifer Martucci, voditeljica razvoja proizvoda, prodaje i marketinga. Među prvim naručiteljima bili su slavni ugostitelji kao što su Gordon Ramsay i Todd English.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu