Tri društva Vienna Insurance Group (VIG) u Hrvatskoj u prvom tromjesečju ove godine ostvarila su izvanredan poslovni rezultat. Zaračunana premija iznosila je 140,53 milijuna kuna što je rast od visokih 47,5 posto u odnosu na njihov financijski učinak iz prethodne godine, a bili su znatno bolji od postignuća koja je u tom razdoblju ostvario ostatak konkurencije. Takav dinamičan premijski rast povećao je tržišni udjel VIG-a na 6,4 posto što je tu osiguravateljnu grupaciju svrstalo na četvrto mjesto nacionalne rang-ljestvice, izvijestili su jučer iz VIG-a, što je novo skupno ime za društva: Kvarner Wiener Stadtische, Aurum i Cosmopolitan life.
Novi identitet
Christian Brandstetter, član uprave bečke matice i predsjednik nadzornog odbora KWSO, pojasnio je tom prigodom kako su odlučili od ove godine uvesti novu krovnu marku grupe (VIG) i time ustanoviti identitet koncerna za svih 17 zemalja na tržištu srednje i istočne Europe gdje su aktivni. Ocijenio je da će prošla godina, u analima koncerna, ostati posebno zapamćena kao najekspanzivnija budući da su u portfelj uveli devet novih društava što im je osiguralo poziciju broj dva (iza Allianca) u ukupnoj branši na spomenutom europskom prostoru. Brandstetter posebno je izdvojio podatak da su na razini koncerna ispunili cilj, lanjski premijski prihod premašio je pet (5,34) milijardi eura i bio 20,7 posto bolji nego u 2004. godini. Sva društva poslovala su pozitivno i na svim tržištima uvrstili su se među prvih top-pet tvrtki. Naglasio je da su svojim dioničarima za prošlu godinu na investirani kapital isplaćivali 21 posto što je profit koji vraća mali broj ulaganja. Mladen Blažević, predsjednik uprave KWSO posebno je zadovoljan kontinuiranim dinamičnim rastom premijskog prihoda, koji traje još od 2001. godine i u tom ih parametru kroz minule godine svrstava na prvu poziciju među ukupnom konkurencijom u domaćim okvirima. Prvi čovjek KWSO iznio je podatak da je VIG Hrvatska i za prvih pet mjeseci ove godine ostvarila premijski prihod u iznosu od 161 milijun kuna što je za 36,4 posto bolje od rezultata koji su evidentirali u istom razdoblju prethodne godine (118mil/kn) te neuporedivo bolje od premije iz 2004. godine kada je dosegnula 211 milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu