U posljednjih nekoliko dana po prvi se puta razvijena svjetska praksa krađe bankovnih podataka klijenata ispunjavanjem lažnih web stranica pojavila i u domaćoj internet sferi.
Potencijalne žrtve su klijenti domaće podružnice mađarske OTP banke. Pokušaj prijevare počinje primitkom e-maila koji je poslan klijentima banke, ali i onima koji to nisu nego samo primaju njene biltene. Tom porukom javlja se da je bankovni račun klijenta blokiran i traži se prijava na internet-bankarstvo OTP banke. U mailu se nalazi i link koji vodi na lažnu web stranicu koja u potpunosti izgleda kao i regularna stranica, a od primatelja poruke traži se upisivanje podataka za logiranje na internet-bankarstvo. “Vjerodostojnost” dobivenog e-maila odražava se u tome što izgleda da je upravo banka poslala taj e-mail jer je domena ista (info@otpbanka.hr). No, kada se otvori internetska stranica može se primijetiti vidi kako nešto nije u redu sa adresom odnosno domenom stranice (http://diprepe.com/www.otpbanka.hr/gradjanstvo.html). OTP banka odmah je reagirala i sve klijente upozorila na prijevaru. Iz sigurnosnih razloga banka nikada na takav način od klijenata ne traži tu vrstu informacija te stoga želi upozoriti svoje klijente da su takve poruke opasne i da otkrivanje podataka s kartica ili PIN broja može imati ozbiljne posljedice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.…ovakve sumLJive zahtjeve…
Sto sam alergican na nepismenost, posebno danas kad postoji spell checker.
Nije imenica sumlja, nego sumnja. Tako da je zahtjev koji podlijeze sumnji sumNJiv.
Uključite se u raspravu