Prema nekim podacima gotovo 80 posto svih kupnji započinje pretraživanjem interneta. Imati web stranicu na kojoj nudite neki proizvod ili uslugu ne znači ništa ako vas zainteresirani potencijalni kupac ne može lako pronaći dok “gugla”.
Da bi neka web stranica zauzela što bolji položaj na tražilicima, odnosno pojavila se već među prvih deset rezultata pretraživanja, potrebno ju je optimizirati. Uslugu optimizacije web stranica u posljednje vrijeme nudi sve veći broj tvrtki za web dizajn, ali relativno je mali broj onih kojima je SEO (Search Engine Optimization) primarna usluga, a web dizajn sekundarna. Jedna od takvih malobrojnih tvrtki je i SEO iz Samobora. “Tvrtka je osnovana samo radi pružanja usluga optimizacije web stranica za tražilice po čemu je i dobila naziv SEO. Usluga izrade web stranica morala se od prvog dana pružati istodobno uz uslugu optimizacije jer je vrlo mali broj ljudi znao za SEO”, pojašnjava vlasnik Bruno Šarić. Tvrdi da se preko pružanja usluge izrade web stranica klijente educiralo o postojanju SEO usluge. “Posljednjih se nekoliko godina situacija i tržište promijenilo tako da se sad SEO usluga prodaje potpuno odvojeno od izrade web stranica i tvrtka živi od pružanja te usluge”, kazao je Šarić. Prema njegovim riječima prije pet godina nitko nije previše brinuo o tražilicama. “Danas je situacija potpuno drukčija i SEO je nužan za uspjeh bilo kojeg web projekta. To je jedna od najjeftinijih strategija za privlačenje ciljanih posjetitelja na web stranice, što rezultira upitima, prodajom ili nekim drugim željenim akcijama. Najveće medijske korporacije u Hrvatskoj redovito ulažu u SEO kao zasebnu uslugu, što pokazuje njezinu nužnost i vrijednost”, naglašava Šarić. Sama optimizacija ne zahtijeva velika ulaganja. “Potrebno je pratiti jednostavne upute tražilica kako bi sadržaj web stranica bio vidljiviji i time dostupniji. Konkretno, Google je napisao vlastiti službeni vodič i preveo ga na hrvatski jezik upravo radi educiranja vlasnika web stranica”, otkriva Šarić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu