Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Sniženjem Wulf sport održao prihode

Autor: Darko Bičak
21. rujan 2009. u 22:00
Podijeli članak —

Inzistiranje na prodaji proizvoda svojih brendova Wulf sport će ‘platiti’ manjom dobiti jer je snižavao cijene

Iako je tvrtka Wulf Sport uspjela u prvom dijelu godine zadržati razinu prihoda iz prethodne, globalna recesija dotakla je i njihovo poslovanje. Boris Šušković, vlasnik i direktor Wulf sporta, čiji su brendovi maloprodajni lanci Shoebedo i Voodoo, pojašnjava da je ukupna razina prihoda zadržana zahvaljujući povlađivanju kupcima – sniženjima i rasprodajama.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Planovi za regiju
No takav način poslovanja nužno se mora odraziti na dobit. “Robu smo morali naručiti devet mjeseci prije krize, u vrijeme kad je potrošačka groznica bila na vrhuncu i s perspektivom rasta od 25 posto u idućoj godini. Ove godine dobavljači su postavili fleksibilnije uvjete, a mi smo ispoštovali ugovore, kao i do sada. Odlučili smo se za strategiju zadržavanja razine prihoda na štetu dobiti. To konkretno znači da smo prodali, i još ćemo prodati, mnogo veću količinu robe nego u prošloj godini”, kazao je Šušković. Wulf sport je lani uprihodio ukupno 170 milijuna kuna, a očekuje se da ovogodišnji prihodi neće biti manji od toga. Prema riječima Borisa Šuškovića, njegova tvrtka danas raspolaže sa 50 prodavaonica u Hrvatskoj, Srbiji te BiH. Od toga broja 50 posto otpada na brend Voodoo, 40 posto na Shoebedo, a ostatak čine outleti i konceptne prodavaonice. “Opseg prometa u Srbiji i BiH se za sada ne može mjeriti s onim u Hrvatskoj, no imamo velike planove za ta tržišta”, kaže direktor Šušković. Gotovo 80 posto prometa tvrtke čini prodaja brendirane obuće 25 robnih marki, a sve je jača i njihova marka Shoebedo. Glavnu klijantelu čine potrošači u dobnoj skupini između 20 i 30 godina. Kao i uopće na tržištu obuće, i u njihovoj strukturi prodaje 80 posto otpada na žensku obuću, a svega 20 na mušku. Po prihodovnoj strani je Wulf sport zadržao trend od lani, ali su outlet prodajni centri pali za nekih sedam posto.

Iako je tvrtka Wulf Sport uspjela u prvom dijelu godine zadržati razinu prihoda iz prethodne, globalna recesija dotakla je i njihovo poslovanje. Boris Šušković, vlasnik i direktor Wulf sporta, čiji su brendovi maloprodajni lanci Shoebedo i Voodoo, pojašnjava da je ukupna razina prihoda zadržana zahvaljujući povlađivanju kupcima – sniženjima i rasprodajama.

Planovi za regiju
No takav način poslovanja nužno se mora odraziti na dobit. “Robu smo morali naručiti devet mjeseci prije krize, u vrijeme kad je potrošačka groznica bila na vrhuncu i s perspektivom rasta od 25 posto u idućoj godini. Ove godine dobavljači su postavili fleksibilnije uvjete, a mi smo ispoštovali ugovore, kao i do sada. Odlučili smo se za strategiju zadržavanja razine prihoda na štetu dobiti. To konkretno znači da smo prodali, i još ćemo prodati, mnogo veću količinu robe nego u prošloj godini”, kazao je Šušković. Wulf sport je lani uprihodio ukupno 170 milijuna kuna, a očekuje se da ovogodišnji prihodi neće biti manji od toga. Prema riječima Borisa Šuškovića, njegova tvrtka danas raspolaže sa 50 prodavaonica u Hrvatskoj, Srbiji te BiH. Od toga broja 50 posto otpada na brend Voodoo, 40 posto na Shoebedo, a ostatak čine outleti i konceptne prodavaonice. “Opseg prometa u Srbiji i BiH se za sada ne može mjeriti s onim u Hrvatskoj, no imamo velike planove za ta tržišta”, kaže direktor Šušković. Gotovo 80 posto prometa tvrtke čini prodaja brendirane obuće 25 robnih marki, a sve je jača i njihova marka Shoebedo. Glavnu klijantelu čine potrošači u dobnoj skupini između 20 i 30 godina. Kao i uopće na tržištu obuće, i u njihovoj strukturi prodaje 80 posto otpada na žensku obuću, a svega 20 na mušku. Po prihodovnoj strani je Wulf sport zadržao trend od lani, ali su outlet prodajni centri pali za nekih sedam posto.

Manje marže
Šušković očekuje oporavak u sljedećoj godini kada bi trebala biti popravljena i tvrtkina financijska bilanca. Tijekom 2010. trebalo bi doći do povećanja razlike u cijeni, između nabavne i prodajne, no Šušković navodi da to ne znači nužno dizanje cijena za potrošače, već i uvjete s dobavljačima.“Već je zaživjelo naknadno naručivanje, što znači da ne moramo predviđati kakva će situacija na tržištu biti za godinu dana”, kaže Boris Šušković.

Ukratko

Iz nafte i plina u modni biznis
Boris Šušković, inače suprug poznate plivačice Ane Sršen, diplomirao je geologiju. Nakon rada u Ina Naftaplinu karijeru nastavlja kao brend-menadžer za sportske marke u Eurocomu, a 1994. suosnivač je tvrtke Wulf sport. Potkraj 2002. postaje jedini vlasnik Wulf sporta.

Autor: Darko Bičak
21. rujan 2009. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close