Iako je tvrtka Wulf Sport uspjela u prvom dijelu godine zadržati razinu prihoda iz prethodne, globalna recesija dotakla je i njihovo poslovanje. Boris Šušković, vlasnik i direktor Wulf sporta, čiji su brendovi maloprodajni lanci Shoebedo i Voodoo, pojašnjava da je ukupna razina prihoda zadržana zahvaljujući povlađivanju kupcima – sniženjima i rasprodajama.
Planovi za regiju
No takav način poslovanja nužno se mora odraziti na dobit. “Robu smo morali naručiti devet mjeseci prije krize, u vrijeme kad je potrošačka groznica bila na vrhuncu i s perspektivom rasta od 25 posto u idućoj godini. Ove godine dobavljači su postavili fleksibilnije uvjete, a mi smo ispoštovali ugovore, kao i do sada. Odlučili smo se za strategiju zadržavanja razine prihoda na štetu dobiti. To konkretno znači da smo prodali, i još ćemo prodati, mnogo veću količinu robe nego u prošloj godini”, kazao je Šušković. Wulf sport je lani uprihodio ukupno 170 milijuna kuna, a očekuje se da ovogodišnji prihodi neće biti manji od toga. Prema riječima Borisa Šuškovića, njegova tvrtka danas raspolaže sa 50 prodavaonica u Hrvatskoj, Srbiji te BiH. Od toga broja 50 posto otpada na brend Voodoo, 40 posto na Shoebedo, a ostatak čine outleti i konceptne prodavaonice. “Opseg prometa u Srbiji i BiH se za sada ne može mjeriti s onim u Hrvatskoj, no imamo velike planove za ta tržišta”, kaže direktor Šušković. Gotovo 80 posto prometa tvrtke čini prodaja brendirane obuće 25 robnih marki, a sve je jača i njihova marka Shoebedo. Glavnu klijantelu čine potrošači u dobnoj skupini između 20 i 30 godina. Kao i uopće na tržištu obuće, i u njihovoj strukturi prodaje 80 posto otpada na žensku obuću, a svega 20 na mušku. Po prihodovnoj strani je Wulf sport zadržao trend od lani, ali su outlet prodajni centri pali za nekih sedam posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu