Robert Cialdini predaje psihologiju na Arizona State University, ali se isto tako mnogo bavi i savjetovanjem na području utjecaja. Često drži predavanja na temu “Moć etičkog utjecaja” u organizacijama kao što su IBM, klinika Mayo i NATO. Riječ je o djelu koje objašnjava različite načine na koje se može utjecati na pojedinca, njegovo mišljenje, stavove, i, naravno, odluke. Iako time ovo izdanje predstavlja dobar priručnik za sve koji nastoje oglašavati i prodati svoje proizvode i/ili usluge, još je važnije što nama, kupcima, pruža mogućnost uvida u metode koje se na nama kao kupcima koriste. Time nam omogućava da “prozremo” nastojanja onih kojima je uvijek cilj izazvati potrošačko ludilo. Uz niz podataka iz raznih psiholoških istraživanja, tu je i velik broj primjera (među kojima su i primjeri čitatelja koji govore o tome kako je moć utjecaja djelovala na njih) kojima autor ilustrira svoje teorije kao što su poznati proizvodi i “ludilo” potrošača za njima poput Furbies i Pokemona. No ne svodi se sve samo na utjecaj na kupce kao takve jer Cialdini razjašnjava i neke događaje koji su šokirali svijet, a posljedica su nekog utjecaja (kao što je pucnjava u srednjoj školi Columbine). Osim svega toga, što je zapravo i jedan od ciljeva autora, on opisuje i kako se možemo oduprijeti neželjenim utjecajima današnjice. Više od 250.000 prodanih primjeraka knjige dovoljno govori o zanimanju koje ljudi pokazuju za metode uz pomoć kojih se njima manipulira u današnjem prije svega konzumerističkom društvu.
Robert B. Cialdini, Influence: Science and Practice, 4. izdanje, Allyn & Bacon, 262 stranice
Robert Cialdini predaje psihologiju na Arizona State University, ali se isto tako mnogo bavi i savjetovanjem na području utjecaja. Često drži predavanja na temu “Moć etičkog utjecaja” u organizacijama kao što su IBM, klinika Mayo i NATO. Riječ je o djelu koje objašnjava različite načine na koje se može utjecati na pojedinca, njegovo mišljenje, stavove, i, naravno, odluke. Iako time ovo izdanje predstavlja dobar priručnik za sve koji nastoje oglašavati i prodati svoje proizvode i/ili usluge, još je važnije što nama, kupcima, pruža mogućnost uvida u metode koje se na nama kao kupcima koriste. Time nam omogućava da “prozremo” nastojanja onih kojima je uvijek cilj izazvati potrošačko ludilo. Uz niz podataka iz raznih psiholoških istraživanja, tu je i velik broj primjera (među kojima su i primjeri čitatelja koji govore o tome kako je moć utjecaja djelovala na njih) kojima autor ilustrira svoje teorije kao što su poznati proizvodi i “ludilo” potrošača za njima poput Furbies i Pokemona. No ne svodi se sve samo na utjecaj na kupce kao takve jer Cialdini razjašnjava i neke događaje koji su šokirali svijet, a posljedica su nekog utjecaja (kao što je pucnjava u srednjoj školi Columbine). Osim svega toga, što je zapravo i jedan od ciljeva autora, on opisuje i kako se možemo oduprijeti neželjenim utjecajima današnjice. Više od 250.000 prodanih primjeraka knjige dovoljno govori o zanimanju koje ljudi pokazuju za metode uz pomoć kojih se njima manipulira u današnjem prije svega konzumerističkom društvu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu