Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Jimmy Choo u H&M-u napokon radi i za muškarce

Autor: Antonela Zečević
18. lipanj 2009. u 22:00
Podijeli članak —

Torbe i cipele već su legendarne, a Choo sada sprema i muške dodatke

Nakon Karla Lagerfelda, Viktor&Rolfa, Roberta Cavallia, Matthewa Williamsona listi poznatih dizajnera koji kreiraju za H&M pridružuje se i poznati britanski brand za modne dodatke Jimmy Choo. Kolekcija glamuroznih cipela i torbi kreiranih samo za ovaj poznati švedski lanac trgovina kupcima će biti dostupna 14. studenog u 200 dućana diljem svijeta.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Osvježenje
Unatoč listi poznatih koji su kreirali za H&M, ovo je prva suradnja tog lanca dućana sa brendom za modne dodatke. Također, ovaj puta će Jimmy Choo dizajn biti dostupan i muškarcima jer će biti napravljena i kolekcija muških torbi, cipela i drugih modnih dodataka. “Privilegirani smo jer smo se našli među modnim veličinama koje su do sada dizajnirale za H&M i što ćemo dizajnirati kolekciju za modernu, sposobnu i pametnu ženu ali i kolekciju u kojoj će se naći nekoliko dobrih komada i za muškarce.”, rekla je Tamara Mellon, osnivačica i Predsjednica kompanije Jimmy Choo. Dodala je da će Jimmy Choo dizajn H&M-u donijeti sofisticiranu, glamuroznu i modernu ali i pristupačnu kolekciju koja će biti odmah rasprodana. S njom se slaže i Margareta van den Bosch, kreativna savjetnica za H&M. “Obožavamo Jimmy Choo cipele i torbe jer su sexy i glamurozne te dodaju instatn stil i najjednostavnijoj odjeći. Suradnja je uzbudljiva i zbog toga jer će ovo biti naša prva dizajnerska kolekcija cipela. Užitak je biti u mogućnosti ponuditi vrhunske dizajnerske cipele i torbe našim kupcima”, rekla je kreativna savjetnica za H&M. Sezonu proljeće/ljeto 2009. za H&M kreirao je Matthew Williamson. U modu je vratio vruću pinki, izrazito žutu i upečatljivo zelenu boju. Međutim, najpopularnija kolekcija kreirana za ovaj švedski lanac svakako je bila ona koju je kreirao Roberto Cavalli. Omiljeni dizajner zvijezda koji vješto koketira sa kičem stvorio je kolekciju dostupnu klijenteli plićeg džepa koja nije mogla proći bez zlata i životinjskih uzoraka. Poznat je i po izjavi “Jedna haljina vam može promijeniti život. Iznenada izgledate seksipilnije i muškarci vam prilaze. To se ne događa u haljini od Prade, ali u haljini od Cavallija – da.” Povijest brenda Jimmy Choo seže u 1996. godinu, a po predstavljanju javnosti brend doživljava velik uspjeh.

Nakon Karla Lagerfelda, Viktor&Rolfa, Roberta Cavallia, Matthewa Williamsona listi poznatih dizajnera koji kreiraju za H&M pridružuje se i poznati britanski brand za modne dodatke Jimmy Choo. Kolekcija glamuroznih cipela i torbi kreiranih samo za ovaj poznati švedski lanac trgovina kupcima će biti dostupna 14. studenog u 200 dućana diljem svijeta.

Osvježenje
Unatoč listi poznatih koji su kreirali za H&M, ovo je prva suradnja tog lanca dućana sa brendom za modne dodatke. Također, ovaj puta će Jimmy Choo dizajn biti dostupan i muškarcima jer će biti napravljena i kolekcija muških torbi, cipela i drugih modnih dodataka. “Privilegirani smo jer smo se našli među modnim veličinama koje su do sada dizajnirale za H&M i što ćemo dizajnirati kolekciju za modernu, sposobnu i pametnu ženu ali i kolekciju u kojoj će se naći nekoliko dobrih komada i za muškarce.”, rekla je Tamara Mellon, osnivačica i Predsjednica kompanije Jimmy Choo. Dodala je da će Jimmy Choo dizajn H&M-u donijeti sofisticiranu, glamuroznu i modernu ali i pristupačnu kolekciju koja će biti odmah rasprodana. S njom se slaže i Margareta van den Bosch, kreativna savjetnica za H&M. “Obožavamo Jimmy Choo cipele i torbe jer su sexy i glamurozne te dodaju instatn stil i najjednostavnijoj odjeći. Suradnja je uzbudljiva i zbog toga jer će ovo biti naša prva dizajnerska kolekcija cipela. Užitak je biti u mogućnosti ponuditi vrhunske dizajnerske cipele i torbe našim kupcima”, rekla je kreativna savjetnica za H&M. Sezonu proljeće/ljeto 2009. za H&M kreirao je Matthew Williamson. U modu je vratio vruću pinki, izrazito žutu i upečatljivo zelenu boju. Međutim, najpopularnija kolekcija kreirana za ovaj švedski lanac svakako je bila ona koju je kreirao Roberto Cavalli. Omiljeni dizajner zvijezda koji vješto koketira sa kičem stvorio je kolekciju dostupnu klijenteli plićeg džepa koja nije mogla proći bez zlata i životinjskih uzoraka. Poznat je i po izjavi “Jedna haljina vam može promijeniti život. Iznenada izgledate seksipilnije i muškarci vam prilaze. To se ne događa u haljini od Prade, ali u haljini od Cavallija – da.” Povijest brenda Jimmy Choo seže u 1996. godinu, a po predstavljanju javnosti brend doživljava velik uspjeh.

Cipelić
Postaje neizostavan dio popularne kulture čemu svjedoči i činjenica da po izgovaranju riječi Jimmy Choo svatko zna da se radi o cipelama. Tomu je uvelike pridonijela i hollywoodska popularnost ovog brenda jer mnoge zvijezde kao što su Cate Blanchett, Halle Berry i Hilary Swank, posebice na dodjeli Oscara, ne mogu izaći na Crveni tepih bez cipela ovog brenda. Hennes & Mauritz (H&M) kompanija je osnovana davne 1947. godine u Švedskoj. Zbog svog poslovnog koncepta koji se odnosi na ponudu moderne i kvalitetne odjeće po pristupačnim cijenama postaje poznata kompanija diljem svijeta dok je njemačko tržište najveće. Grupacija H&M broji 1800 dućana na 34 tržišta i zapošljava 73 tisuće djelatnika.

Autor: Antonela Zečević
18. lipanj 2009. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close