Unatoč krizi u svjetskoj ekonomiji nije vrijeme za štednju i rezanje marketinških budžeta jer će na tržištu opstati samo brendovi koji ostanu agresivni pod pretpostavkom njihove cjenovne pristupačnosti, poruka je Scotta Bedburyja predavača na seminaru “Experiential Marketing”, čiji je suorganizator Poslovni dnevnik. Bedbury, jedan od najtraženijih svjetskih stručnjaka s područja marketinga i brend menadžmenta zaslužan za lansiranje najuspješnijih svjetskih marketinških kampanja i strategija kao što su Nikeov “Just Do It” i Starbucksov “Reinvention of the coffee category”, podijelio je svoja iskustva i saznanja iz prakse sa 200 hrvatskih marketinških stručnjaka.
Zadovoljstvo izlaganjem
Na seminar je došao i Marinko Ljubičić, direktor prodaje tvrtke Lacuna. “Smatram da je dolazak na seminar Scotta Bedburyja vrlo koristan za mene, pa i tvrtku jer je u kriznim vremenima uvijek dobro čuti nove ideje”, rekao je Ljubičić. S njime se slaže i Ana Mulović, marketinška i brend menadžerica iz EuroBeva. “Seminar je odličan jer se govori o konkretnim slučajevima, a ne samo o teoriji. Sviđa mi se i Bedburyjev pristup kao predavača i sugovornika”, objasnila je Mulović. Također kaže da je neke ideje koje su prezentirane na seminaru njezina tvrtka već koristila prilikom rebrendiranja robnih marki, ali da je dobro čuti kako su na pravom putu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu