Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Osnovana nova PR agencija Proglas

Autor: Antonela Zečević
14. prosinac 2008. u 22:00
Podijeli članak —

Vlasnik je Zlatko Jaganjac

Proglas je ime najnovije agencije za odnose s javnošću na hrvatskom tržištu. Bavit će se pružanjem usluga s područja odnosa s javnošću, video produkcijom te grafičkim i web dizajnom.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Vlasnik agencije je Zlatan Jaganjac, koji je u posljednjih osam godina iskustvo stekao kao voditelj ključnih projekata u agenciji Apriori komunikacije, a istovremeno ostvario i nekoliko samostalnih projekata. Također, potpisuje nekoliko stručnih članaka objavljenijh u različitim medijima, uspješno je vodio brojne projekte. Među njima najpoznatiji su Samoborski fašnik 2000./2001. godine, Top stipendija za top studente, obnova rodne kuće Lavoslava Ružičke u Vukovaru, HAZU kroz fotografije za Hrvatsku akademiju znanosti i umjetnosti, Hrvatska ulica slavnih. Posljednjih nekoliko godina Jaganjac je radio i kao član uredništva stručnog časopisa za odnose s javnošću PRO PR.

Proglas je ime najnovije agencije za odnose s javnošću na hrvatskom tržištu. Bavit će se pružanjem usluga s područja odnosa s javnošću, video produkcijom te grafičkim i web dizajnom.

Vlasnik agencije je Zlatan Jaganjac, koji je u posljednjih osam godina iskustvo stekao kao voditelj ključnih projekata u agenciji Apriori komunikacije, a istovremeno ostvario i nekoliko samostalnih projekata. Također, potpisuje nekoliko stručnih članaka objavljenijh u različitim medijima, uspješno je vodio brojne projekte. Među njima najpoznatiji su Samoborski fašnik 2000./2001. godine, Top stipendija za top studente, obnova rodne kuće Lavoslava Ružičke u Vukovaru, HAZU kroz fotografije za Hrvatsku akademiju znanosti i umjetnosti, Hrvatska ulica slavnih. Posljednjih nekoliko godina Jaganjac je radio i kao član uredništva stručnog časopisa za odnose s javnošću PRO PR.

Autor: Antonela Zečević
14. prosinac 2008. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close