Sberbank: Širimo poslovanje u Hrvatskoj

D. Döderlein (Auka/Settle) i C. Soós (Sberbank), Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL D. Döderlein (Auka/Settle) i C. Soós (Sberbank), Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL

U suradnji s Aukom platna aplikacija Settle pozicionira se kao alternativa fizičkom POS-u.

Iako se posljednjih par godina, poglavito zbog Agrokora, učestalo špekuliralo da će najveća ruska banka Sberbank napustiti Hrvatsku, a potencijalno i dio regije, u četvrtak su iz same kompanije jasno dali do znanja da aktivno rade upravo suprotno.

Sberbank je sklopio ekskluzivno partnerstvo s norveškim fintechom Aukom te su u Zagrebu zajednički napravili svjetsku premijeru nove platne mobilne aplikacije Settlea.

Umjesto gotovine

Csaba Soós, predsjednik uprave Sberbank Hrvatska izjavio je za Poslovni dnevnik da su posljednjih pola godine u tišini odradili niz priprema za jačanje poslovanja u malom i srednjem poduzetništvu te širenju ponude građanstvu.

“Ne da ne želimo otići iz Hrvatske već se Sberbank želi digitalno transformirati i ponuditi nove usluge i novo korisničko iskustvo na hrvatskom tržištu, a otud i naše partnerstvo s Aukovim Settleom”, kaže Soós.

Settle je mobilna platna aplikacija koja omogućava jednostavna mobilna plaćanja. Za građane, radi slično KEKS Payju Erste banke, koji već ima više od 40.000 korisnika, britanskom Revolutu, koji ih ima više od 20.000, ili pak takvim uslugama koje banke žele ponuditi kroz internetsko bankarstvo.

Daniel Döderlein, osnivač i izvršni direktor Auke ističe da su građanima potpuno besplatni za korištenje. S druge strane, ističe, jedini naglasak stavljaju na ekosustav, odnosno na trgovce.

Settle svoj prostor na tržištu pak traži kao alternativa POS terminalima. Kako su sve blagajne u Hrvatskoj fiskalizirane i spojene na internet, Settle želi preko tog interneta odmah obaviti i plaćanje i ispostavu računa.

“Da bi neki mali biznis, trgovac, restoran ili kafić mogao koristiti Settle dovoljno je da se tvrtka koja mu nudi fiskalnu blagajnu poveže s nama, trgovci automatski mogu generirati QR kod na blagajni, korisnik Settlea iz aplikacije može to odmah platiti i dobije fiskalizirani račun kao potvrdu plaćanja”, kaže Döderlein.

Velika ambicija

Dodaje da će do kraja godine uslugu proširiti na još tri države, a do kraja 2020. žele biti prisutni na deset tržišta. Iz najave Auke vidljivo je da će se Settle usluga proširiti i na druge aspekte digitalizacije poslovanja tvrtki, poput izdavanja e-ponuda i e-računa. Settle, navodno, u Hrvatskoj već ima ugovoreno partnerstvo s barem četiri tvrtke koje nude usluge fiskalnih blagajni.

“Tek smo krenuli pa korisnike tek dobivamo, ali da nismo mislili da možemo po rezultatima potući KEKS Pay ne bi ni lansirali uslugu iz Hrvatske”, zaključuje 
Döderlein.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve