Ilečić i Rakitić u deset dana skupili 800 tisuća kuna

Foto: Shutterstock Foto: Shutterstock

Nakon Trilleniuma i ZIP Acceleratora1 i treća hrvatska kampanja grupnog investiranja bilježi brzi rast.

U samo deset dana od početka crowdinvesting kampanje hrvatski startup Scorrers nalazi se na 60 posto prikupljenih sredstava.

Osnivači startupa, Ivan Ilečić i Ivan Rakitić, privukli su preko Seedrs platforme više od 800.000 kuna (89,4 tisuća funti) kapitala i nadomak su dostizanja cilja od 1,35 milijuna kuna (150 tisuća funti) investicije za 3,65 posto udjela u platformi koja slavnima omogućuje da poklone kopačke, karte za koncerte i druge memorabilije svojim obožavateljima. Scorrers je treća velika hrvatska crowdinvesting kampanja nakon Trilleniuma, koji je prikupio 248,3 tisuće funti, i ZIP Accelerator1, koja je prikupio 68,7 tisuća funti. Ivan Ilečić, suosnivač i direktor Scorrersa kaže da je jako zadovoljan početkom kampanje. U Scorrers su dosad investirala 33 ulagača.

 

33 investitora

u prvih desetak dana uložilo u Scorrers preko crowdinvestinga

"To što je niz investitora kupio simbolične udjele pokazuje više da podržavaju koncept, i vrlo smo im zahvalni na tome, ali financijski kampanja na Seedrsu zapravo nam je promocija prema većim britanskim i globalnim investitorima i tu već bilježimo uspjehe", kaže Ilečić. Navodi da su primili nekoliko upita od većih investitora, kao i investicijskih organizacija, te da su prvi kontakti s njima odrađeni. Scorrers omogućuje slavnima da iz poklanjanja memorabilija obožavateljima isključe posrednike. Usto, želi se pozicionirati i kao platforma na kojoj će nogometni i ini klubovi, glazbenici i grupe te ostali slavni jednostavno razvijati vlastite brendirane aplikacije. Samo nogometnih obožavatelja u svijetu je više od 3,5 milijardi. "Instagram i druge mreže nisu krojene za te potrebe tako da Scorrers i bez oglašavanja danas ima više od 40 tisuća korisnika", kaže Ilečić.

Dodaje da mu je u pripremi Seedrs kampanje pomogao  Hrvoje Prpić, koji je postao i suvlasnik Scorrersa. Prpić kaže da je cilj kampanje visoko zadan, ali da se ona odvija vrlo dobro. "Iako na Seedrsu kad postavite kampanju sve izgleda vrlo jednostavno, ipak smo se za ovo pripremali šest mjeseci i bilo je vrlo zahtjevno", kaže Prpić. Dodaje da je vrlo zainteresiran vidjeti što će po pitanju crowdinvestinga napraviti Zagrebačka burza. "Seedrs je dobar za strane investitore, ali ZSE ima pristup puno većem broju ulagača u Hrvatskoj i stoga će taj projekt biti odličan za razvoj startupa u Hrvatskoj", zaključuje Prpić. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve