Zagrebačkoj tvrtki nacionalni telefonski imenik i informacije

Autor: Bernard Ivezić , 05. kolovoz 2015. u 07:00
"Deset tisuća poslovnih korisnika na našim stranicama ažurira redovito svoje kontakte", kaže Željko Troha, osnivač Imenika/Marko Prpić/PIXSELL

Svi operateri moraju im dostaviti podatke o svim svojim korisnicima, oni će ih dati preko stranice imenik.hr.

Zagrebačka tvrtka Imenik, koja je prije četiri godine počela pružati uslugu cjelovitog nacionalnog telefonskog imenika, dobila je od telekomunikacijskog regulatora Hakoma zeleno svjetlo da svoju ponudu proširi i uslugom telefonskih informacija na broju 11880.

Riječ je o usluzi koja se nakad nudila na broju 988, a na kojoj se mogao doznati bilo koji fiksni ili mobilni telefonski broj u Hrvatskoj. Hakom je u petak objavio da je tvrtku Imenik proglasio davateljem univerzalnih usluga u elektroničkim komunikacijama u području telefonskog imenika i telefonskog davanja informacija o mobilnim i fiksnim brojevima. Krešo Troha, osnivač tvrtke Imenik, kaže da pružanje univerzalnih usluga može biti profitabilan posao.

 

41posto

porasla je lani neto dobit Imenika zbog reorganizacije

"Posljednje tri godine poslovali smo profitabilno, a sad smo, nakon što smo se javili na javni natječaj Hakoma, dobili mogućnost da se proširimo na najprofitabilniji posao s davanjem informacija o brojevima pretplatnika, onaj koji se radi preko telefona na broju 11880", kaže Troha. Lani je tvrtka Imenik imala prihod od 708 tisuća kuna uz neto dobit od 109,8 tisuća kuna. Troha objašnjava da su prihodi u odnosu na godinu prije manji 30 posto, jer su dio poslovanja, poput call centra, prebacili na novu tvrtku. No, dodaje da je zbog reorganizacije neto dobit porasla 41,1 posto.

Usluga nacionalnog telefonskog imenika i pružanja telefonskih informacija, objašnjava, znači da im svi operateri moraju dostaviti podatke o svim svojim korisnicima, a da oni preko interneta moraju omogućiti da ih se besplatno može pretraživati preko stranice imenik.hr.  

Osim toga, moraju omogućiti da posebne skupine korisnike mogu besplatno te informacije dobiti telefonski ili preko SMS-a. K tome, moraju tiskati imenik za korisnike koji ne mogu koristiti druge pristupe. "Niz takvih obaveza ono je što posao univerzalnog davatelja usluga čini skupim, ali ima djelova na kojima se onda to može isplatiti jer 10 tisuća poslovnih korisnika na našim stranicama ažurira redovito svoje kontakte i imamo 35 tisuća jedinstvenih posjetitelja dnevno", zaključuje Troha.

Komentari (2)
Pogledajte sve

google zna sve o ovom informatickom strucnjaku.
za sve vas kojima se niti to neda, evo linkedin profila pa vidite sami.
[emo_smijeh]

[emo_palacg]

New Report

Close