Uspješna IT tvrtka vapi za umjetnicima

Autor: Bernard Ivezić , 10. veljača 2015. u 22:00
Zoran Vučinić i Alan Sumina/Petar Glebov/PIXSELL

Imamo toliko posla da bismo mogli zaposlili još barem desetak crtača, kaže direktor Zoran Vučinić.

Iako se može činiti da je završiti Likovnu akademiju danas jedan od najbržih načina dolaska na Hrvatski zavod za zapošljavanje, jer na burzi je trenutačno 257 likovnih umjetnika, primjer jedne zagrebačke tvrtke govori suprotno.

Najveći hrvatski proizvođač računalnih igara Nanobit upravo je zaposlio dva crtača sa završenom Akademijom. Zoran Vučinić, direktor Nanobita, kaže da ih sada zapošljavaju dvadeset i da imaju posla da bi ih zaposlili još barem deset. "Ljudi doživljavaju da je razvoj igara softverski posao, ali mi smo zapravo predstavnici kreativne industrije koji moraju stvoriti kreativan softverski proizvod – igru. Tražimo talentirane kreativce da bismo mogli stvarati što kreativnije proizvode", kaže Vučinić. Potkreljuje to informacijom da trenutačno Nanobit, koji je registriran kao informatička tvrtka, zapošljava isti broj crtača kao i programera. Katkad je broj crtača čak i veći. Ukupno, dodaje, programeri su u tvrtki u manjini.

"Imamo 51 zaposlenog, od čega 20 crtača, 20 programera, četiri voditelja odjela, tri testera i popratno osoblje", kaže Vučinić. Alan Sumina, suvlasnik i drugi direktor Nanobita, kaže da im je ključno pronaći talentirane crtače, one koji znaju crtati rukom i koji se onda lagano mogu izraziti u različitim stilovima. Dodaje da za početak uopće ne moraju biti vrsni poznavatelji Photoshopa i Ilustratora. "Ako znaju crtati rukom i imaju talenta, tehnologija nije problem, jer lako se nauči crtati na računalu", kaže Sumina.

Navodi da crtačima nabavljaju pomagala poput crtaćih tableta veličine do 27 inča, koji stoje i po 30 tisuća kuna. O plaćama nisu željeli govoriti. No, dodaju da je početna plaća za crtača početnika bez ikakvog iskustva pet tisuća kuna. "Sjetite se samo kako je bilo nekad, kad bi otac rekao: Što češ studirati Likovnu akademiju, pa s tim nikad nećeš naći posao? A pogledajte u kakvom svijetu danas živimo", kaže Vučinić. Sumina naglašava da ništa manje zahtjeve nemaju ni od programera. "I njih zapravo smatramo kreativcima, jer raditi mobilne igre nije lako, često se rješenje problema ne može naći guglanjem, treba biti jako kretivan, što je izazov koji neki priželjkuju. A to su programeri kakve mi tražimo", zaključuje Sumina.

Komentirajte prvi

New Report

Close