Tvrtka Rimac Automobili objavila je na Međunarodnom salonu automobila u Ženevi da je švedskom Koenigseggu isporučila baterijski sustav koji pokreće najbrži serijski automobil na svijetu Koenigsegg Regeru, pet puta lakši od svega što je dostupno na tržištu.
Šveđani su u Ženevi održali svjetsku premijeru Regere, koja kombinacijom električnog i benzinskog motora razvija 1500 KS, 2000 Nm momenta i ubrzanje od 0 do 400 kmh za manje od 20 sekundi. Vrijednost posla nije objavljena. Mate Rimac, osnivač i direktor Rimac Automobila, kaže da je rad za Koenigsegg za njega bio ostvarenje sna. "Regera kombinira naprednu Koenigseggovu tehnologiju motora s unutarnjim izgaranjem i inovativan električni pogonski sustav Rimac Automobila u savršenu harmoniju, u službi povećanja performansi, a savršen je primjer kako se tehnologijom mogu pomaknuti granice bez kompromisa u performansama", kaže Rimac.
Standardni baterijski sustavi s performansama, kakve je tražio Koenigsegg, teže po pola tone. Rimčev sustav teži 115 kilograma, a isporučuje 500 kW snage i može apsorbirati 150 kW energije kroz takozvano regenerativno kočenje. Rimčev Fully Flooded Thermal Management System sastoji se od baterijskih paketa od 9,27 kWh s više od 3000 zasebnih dijelova koji mogu isporučiti 4,35 kW energije po kilogramu. Christian von Koenigsegg, osnivač i direktor Koenigsegga, vrlo je zadovoljan. "Ovo je suradnja dva Davida u borbi protiv Golijata današnje IT industrije", zaključuje Koenigsegg.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu