Povezanost se doživljava kao temeljna pretpostavka ugodnog putovanja

Autor: Marta Duić , 08. listopad 2015. u 22:00
Putnici žele ažurne informacije o putovanju/FOTOLIA

Putnici koji koriste pametne telefone imaju dojam da javni transport tehnološki zaostaje te imaju velika očekivanja vezana uz nesmetanu povezanost.

Izvještaj Ericsson ConsumerLaba pod nazivom 'Putnici na posao očekuju više' temelji se na istraživačkom projektu s ciljem razumijevanja doživljaja tih putnika, korištenjem javnog prijevoza i/ili osobnih vozila, u četiri megalopolisa: Londonu, New Yorku, S?o Paulu i Šangaju. Studija je pokazala da je stalna povezanost najpoželjniji koncept putnicima u megapolisima u kojima je provedeno istraživanje.

Također, pokazala je da putnici koji koriste pametne telefone imaju dojam da javni transport tehnološki zaostaje te imaju velika očekivanja vezana uz nesmetanu povezanost, Vrijeme prijevoza na posao i s njega općenito je smatrano dosadnim i neproduktivnim. Ova studija istražuje stavove putnika prema učinkovitosti pokrivanja informacijskom i komunikacijskom tehnologijom. "Globalno, na tjednoj osnovi ljudi troše 20 posto više vremena na putovanja povezana s poslom nego na ugodne aktivnosti poput druženja.

Povezanost doživljavaju kao temeljnu pretpostavku ugodnog putovanja na posao, ali to nije osigurano od strane svih pružatelja usluga prijevoza. Statične i neusklađene informacije, stari sustav karata i neučinkovito upravljanje gužvama čimbenici su koji pridonose nezadovoljstvu među putnicima", tvrdi Radhika Jade, stariji istraživač u Ericsson ConsumerLabu. U izvještaju se također obrađuju očekivanja i razine zadovoljstva ICT pokrivanjem u svim oblicima javnog i privatnog prijevoza, uključujući autobuse, podzemne željeznice, taksi službu i privatna vozila.

Studija pokazuje da 82 posto putnika na posao u Londonu i 79 posto njih u New Yorku koriste aplikacije za učinkovito planiranje putovanja vezanih uz radno mjesto. Putnici koji koriste pametne telefone gotovo na svakom mjestu osjećaju se kao predvodnici s obzirom na tehnologiju, no prijevoz zaostaje u prilagodbi na ove promjene. "Putnici žele ažurne informacije o putovanju. Žele stalnu povezanost i više personaliziranih aplikacija kao pomoć u planiranju i jednostavnijem plaćanju putovanja te produktivnijem korištenju vremena putovanja", poručio je Jade. 

Komentirajte prvi

New Report

Close