Najveća svjetska online trgovina želi prodavati hrvatski pametni kišobran

Goran Čandrlić i Anja Zambelli Čolak osmislili su pametni kišobran, prvih  tisuću komada rasprodali u manje od tri mjeseca/ Nel Pavletić/PIXSELL Goran Čandrlić i Anja Zambelli Čolak osmislili su pametni kišobran, prvih tisuću komada rasprodali u manje od tri mjeseca/ Nel Pavletić/PIXSELL

Pregovaraju sa zastupnicima za Rumunjsku, Kanadu i Japan, a kontaktirale su ih i neke velike tvrtke iz Hrvatske.

Najveća online trgovina na svijetu Amazon zainteresirana je za prodaju hrvatske Kishe. Riječ je o pametnom kišobranu koji je razvio istoimeni startup iz Rijeke, a koji se proizvodi u pogonu najvećeg domaćeg proizvođača kišobrana, tvrtke Hrvatski kišobran iz Zaprešića.

Kisha je unazad pola godine osvanula u niz zapadnih medija poput Forbesa, Wireda, Daily Maila i Adweeka, a prvu seriju od tisuću komada hrvatski startup rasprodao je u manje od tri mjeseca. No, Goran Čandrlić, suosnivač i direktor Kishe, kaže da neće žuriti s prihvaćanjem Amazonove ponude. "Točno je da nam se javio Amazon i da želi prodavati naše pametne kišobrane, ali nismo odmah pristali, već smo krenuli u razgovore i pripreme za to", kaže Čandrlić. Dodaje da mu je drago što se Amazon javio sam i što je zainteresiran prodavati visokotehnološki proizvod razvijen u Hrvatskoj. Pojašnjava, pak, kako takva odluka ne može biti pitanje emocija, već je prethodno nužno osigurati kapacitete u proizvodnji, distribuciji i podršci kako to ne bi negativno utjecalo na korisničko iskustvo.

"Prodaja na Amazonu ovisi o mišljenju i komentaru njegovih korisnika i zato je iznimno važno da oni budu zadovoljni, jer nam se u protivnom takav potez može obiti o glavu", kaže Čandrlić. Navodi da je prodaja na Amazonu globalni posao i nije dovoljno samo proizvesti nešto dobro, "već treba biti sposoban to isporučiti do korisnika na način koji korisnik želi u vrijeme kad želi i pritom ponuditi podršku koju želi". Dodaje da pritom treba uzeti u obzir i stvari o kojima proizvođači nerado govore, poput pogrešaka u proizvodnji, paketiranju i dostavi.

"Svaki biznis ih ima i najčešće iznose između tri i pet posto, a ako želite imati zadovoljne kupce, ne samo da te greške morate smanjiti, već trebate imati spreman i dobar odgovor na takve situacije kako bi vam korisnici bili zadovoljni", kaže Čandrlić. Dodaje da su zbog toga oprezni te planiraju idućih šest mjeseci raditi na pripremama za takav korak. "Znači li to da ćemo za šest mjeseci biti na Amazonu, ne mogu sa sigurnošću reći, ali ključno nam je dobro korisničko iskustvo, dok se za interes za prodajom našeg proizvoda ne pribojavamo jer dolazi sa svih strana", kaže Čandrlić.

Uz Amazon, kontaktirali su ih još europski Gilt i The Next Weba, a u pregovorima su sa zastupnicima za Rumunjsku, Kanadu i Japan. Kaže da su ih kontaktirale i neke velike tvrtke iz Hrvatske, ali to zasad ne želi komentirati.  "Želimo izgraditi fizičku prisutnost na tržištu i zadovoljan sam kako se stvari razvijaju, ovo su prvi rezultati u tom smjeru jer smo dosad bili usmjereni na razvoj", kaže Čandrlić. Tako novi modeli Kishe rade na jednom punjenju osam do 12 mjeseci i u cijelosti su vodootporni. "Nove, dizajnerske modele namijenjene ženama počeli smo prodavati prije desetak dana preko naše web trgovine i prodaja ide odlično", zaključuje Čandrlić.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!