Muškarci osmislili ‘selfie’ aplikaciju za modne dvojbe

Autor: Marta Duić , 14. kolovoz 2015. u 14:15
Zasad bez konkurencije , Foto: Sanjin Strukić / Pixsell

Prva pomoć u izboru odjeće.

Aplikaciju koja odgovara na najčešće ženska pitanja ‘što odjenuti’, ‘kako mi ovo stoji’, ‘jesam li stajliš’… osmislili su muškaraci.

Iza GoWemyja stoji peteročlani tim, a ideju su razvili Dino Mileta i Mirko Miličić, inače dugogodišnji prijatelji i poslovni partneri posljednje tri godine. Ubrzo se timu pridružio Marin Zlatarić, zadužen za odnose s javnošću i marketing, te Mihailo Radosavljević i Hrvoje Gorajščan, zaduženi za developing.

“Kako Dino ima širok krug prijatelja i prijateljica, stalno je u nekim dogovorima i kombinacijama. Često se susretao s njihovim žaljenjem da ne znaju što odjenuti za određenu priliku te s njihovim kašnjenjem na dogovore zbog istih problema. Nakon jednog takvog slučaja, kad mu je prijatelj kasnio na dogovor više od sat vremena, Dini je puknuo film. Iz te situacije izrodila se ideja da bi se po tom pitanju trebalo nešto učiniti te je to rekao Mirku, koji se oduševio i predložio da naprave aplikaciju”, objašnjava Marin Zlatarić. Ideju su prvi put stavili na papir u veljači ove godine, nakon čega je uslijedilo istraživanje tržišta te provedba “user experience” analize ostalih društvenih aplikacija. Temeljem tih analiza krenuli su sa slaganjem vizualnog i funkcionalnog dijela. Prvobitni naziv aplikacije bio je “Wemy”. Posrijedi je igra riječi stvorena skraćivanjem izraza “wear me”, a ”go” je dodan kako bi pozivao korisnike na akciju.

Korištenje je jednostavno: “selfie” u odabranoj odjevnoj kombinaciji “uploadate” na aplikaciju i za 60 sekundi dobivate feedback od ljudi iz cijeloga svijeta o uspješnosti stajlinga. I sami možete ocjenjivati druge jednostavnom metodom “swipeanja”. Postoji i mogućnost praćenja onih korisnika čiji stil vam se sviđa.

“Cilj nam je bio da GoWemy bude vizualno dopadljiv i ’user friendly’ te da maksimalno zadovolji što širi krug targetirane skupine potencijalnih korisnika. Željeli smo da naziv pritom bude jednostavan, zvučan i zabavan, uz logo koji je dizajniran tako da privuče ciljanu mlađu populaciju”, otkriva Zlatarić.

Osnovna će verzija aplikacije, ističu, uvijek biti besplatna. Cijelu priču planiraju monetizirati kroz premium verziju aplikacije koja će naprednim korisnicima omogućiti više opcija te neće imati ograničenje, a korisnici koji se sada prijave imat će besplatno premium članstvo. Aplikacija će koristiti naprednu analitiku koja će omogućiti big data obradu podataka prvi put iz područja za fashion&style industrije.

“Korisnici su zadovoljni, a prema našem istraživanju, sličnog proizvoda i direktnog konkurenta na tržištu nema”, kaže Zlatarić.

Komentirajte prvi

New Report

Close