Iako doba hologramske promocije tek dolazi, mi smo je uveli u Hrvatsku

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 02. listopad 2016. u 12:33
Promotivna rješenja tvrtke temelje se na suvremenim tehnološkim inovacijama

Dugoročni plan Holofictiona je pozicionirati se na zapadnim tržištima te raditi direktno s proizvođačima na lansiranju i promociji novih proizvoda.

Holofiction, kreativna tvrtka specijalizirana za najnovije tehnologije, ideje i rješenja sa sjedištem u Zagrebu, usmjerena je na razvoj i podizanje kvalitete poslovanja, marketinških aktivnosti te specijaliziranih događaja. Njihova se promotivna rješenja, kako sugerira službena stranica, temelje na suvremenim tehnološkim inovacijama poput hologramskih i levitirajućih displejeva, transparentnim LCD zaslonima sa širokim spektrom primjene te Projection Mappingu. Uz visoko tehnološke proizvode, nude i kompletnu uslugu od kreativnog konzaltinga, izrade vizualnog identiteta brenda, grafičkog dizajna i content marketinga do razvoja web stranica, aplikacija i animacija.

Kako bismo saznali nešto više o njihovoj misiji i viziji, obratili smo se 29-godišnjem Filipu Šariću, osnivaču ove inovativne tvrtke. Trenutno zapošljavaju pet ljudi, dok za potrebe određenih projekata ta se brojka penje i do 13 članova tima. "Ideja za osnutkom tvrtke, koja sad postoji godinu dana, došla je iz čiste potrebe tržišta. Posjetom sajmova inovacija CES u Las Vegasu i ISE u Amsterdamu osigurali smo si dovoljan broj inovativnih rješenja potrebnih za osnivanje Holofictiona, okupili tim mladih entuzijasta i stručnjaka te kreirali ponudu modernih tehnoloških inovacija koja nalaze idealnu primjenu u svijetu oglašavanja i promocije. Smatramo kako je krajnje vrijeme da i Hrvatska počne konkurirati svjetskim trendovima", pojašnjava Šarić. 

Kasnimo za zapadom tri godine
Dodaje i da hologramska tehnologija u svijetu postaje sve popularnija te bilježi konstantan rast primjene. Po zadnjim istraživanjima procjenjuje se da će do 2021. godine ukupno svjetsko tržište vrijediti čak 1,82 milijarde dolara, što je najbolji pokazatelj da doba holograma tek dolazi. Hrvatska kasni za zapadom dobrih tri godine, ističu iz Holofictiona, a svijest o mogućnostima primjene u marketinške svrhe na našem tržištu je još uvijek mala. Smatraju i da će oni koji prvi prepoznaju prednosti novih tehnologija ostvariti i zadržati čvrstu poziciju daleko ispred konkurencije.

"Naša tehnološka rješenja koja trenutno nudimo namijenjena su promocijama na mjestima prodaja, odnosno unapređenju prodaje, a mogu se koristiti i na sajmovima, konferencijama te visoko posjećenim događajima koji imaju za cilj naglasiti ponudu na potpuno drugačiji način. Samim time naši kupci su proizvođači raznih proizvoda, zastupnici raznih brendova, marketinške agencije. Osim toga za klijentima nudimo razne usluge kao izradu mobilnih aplikacije i web stranice, radimo digitalne promo materijale koji se koriste u razne svrhe oglašavanja (3D modele proizvoda, TV video reklame, 2D & 3D video animacije, video post produkcija…)", kaže osnivač tvrtke.

Konkurencija postoji, dodaje, iako je za sada zanemariva jer svega nekoliko tvrtki nudi djelomična rješenja. Ono po čemu se Holofiction razlikuje od ostalih, osim tehnologije, je i pristup odnosno tim ljudi koji stoji iza svega – sastavljen od kreativaca poput 3D animatora, softver i hardver developera te dizajnera. Dugoročni plan Holofictiona je pozicionirati se na zapadnim tržištima te raditi direktno s proizvođačima na lansiranju i promociji novih proizvoda. Nažalost, upozorava Šarić, balkansko tržište još nema osjećaja za primjenu suvremenije tehnologije, pa je stoga jedan od njihovih ciljeva upravo približavanje prednosti i mogućnosti ovog segmenta široj publici. Poticaje do sada nisu koristili jer vjeruju da se uspjeh postiže vlastitim trudom i radom. 

Spremni za budućnost
Kako je formulirao Šarić, priliku ne treba čekati već je treba stvoriti. Za start su mu bila dovoljna vlastita sredstva, a daljnje širenje financirano je iz uspješno realiziranih projekata. Posebno mjesto u kratkoj povijesti Holofictiona zauzima projekt hologramske promocije koji su razvili za brend Dior, odnosno tvrtku Promands koja je generalni zastupnik.

Za promociju novog Diorovog mirisa Sauvage, Holofiction je dobio pohvalu direktno od Diora, koji je kampanju nazvao jednom od najkreativnih najpravljenih na istočnom tržištu. "Mlada smo tvrtka za koju većina ne zna, vrijeme će pokazati svoje. S obzirom na to da smo na tržištu prisutni oko godinu dana i brojimo 5 stalno zaposlenih osoba, velika je stvar što smo sve u tako kratko vrijeme postigli. Većina naših potencijalnih klijenata nije niti upoznato s našim mogućnostima tako da nas veseli budućnost kojoj koračamo", zaključio je Filip Šarić. 

Komentirajte prvi

New Report

Close