Nakon američkog Netflixa u Hrvatsku je na velika vrata ušao i japanski Viber. Izvorno izraelsku kompaniju, koja omogućuje slanje besplatnih poruka i besplatne telefonske pozive među korisnicima svoje aplikacije, prije dvije godine za 900 milijun dolara kupila je najveća japanska internetska kompanija Rakuten.
Viber je od tada sterlovito narastao. Globalno je skočio s 300 na više od 664 milijuna korisnika, a u Hrvatskoj ih ima 2,35 milijuna. Po broju korisnika u Hrvatskoj Viber je danas rašireniji od Facebooka, ali i svih mobilnih operatera. U četvrtak je u Zagrebu Viber započeo suradnju s Vipnetom s brendiranim dizajnerskim emotikonima koje naziva stickers. Prethodno je otvorio javne chat kanale za 24sata, Njuškalo i Podravku. Poslovni dnevnik razgovarao je s Atanasom Raykovim, Viberovim direktorom za srednju i istočnu Europu i voditeljem telekom operacija kompanija o budućim planovima u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu