Nakon što nam se javio čitatelj koji je od Vipneta zbog dvotjednog kašnjena u prijenosu broja s Tele2 na Vip mrežu dobio odštetu od oko 3500 kuna, Poslovni dnevnik istražio je kakvo to novo pravo imaju korisnici, a o kojem se vrlo malo zna.
Ustanovili smo da je telekomunikacijski regulator krajem prošle godine usvojio novi Pravilnik o prenosivosti broja po kojem je svaki operater dužan isplatiti odštetu od 10 kuna po satu ukoliko nije izvršio prijenos broja u zadanom vremenu. U Hakomu su potvrdili da su operateri, i mobilni i fiksni, dužni u svojim Općim uvjetima poslovanja navesti tu odštetu."Člankom 23. st. 1. Pravilnika o prenosivosti broja, kojeg donosi Hakom, propisano je da krajnji korisnik ima pravo na naknadu u iznosu od 10 kuna za svaki započeti sat nepravovremenog prijenosa broja po zahtijevanom broju", ističu u Hakomu.U članku 10.16. Vipnetovih Općih uvjeta poslovanja stoji da korisnici imaju pravo pisanim putem operateru poslati zahtjev za isplatu nadoknade zbog kašnjenja u prijenosu broja. Podaci po kojem se može ocijeniti je li zahtjev osnovan ili ne nalaze se u telekomunikacijskom regulatoru Hakomu, a zahtjev se treba predati u roku od 30 dana od provedenog prijenosa broja ili od otkaza prijenosa broja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu