Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Velik rast proizvodnje odjeće i obuće u RS

Autor: Poslovni dnevnik
25. kolovoz 2014. u 21:59
Podijeli članak —
Poslovi iz Azije sele u RS

Sve više više lohn poslova u BiH tvornicama.

Proizvodnje odjeće, kože i obuće u Republici Srpskoj, unatoč katastrofalnim poplavama u svibnju, bilježi vrlo dobar polugodišnji rezultat, pišu Nezavisne novine.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U sektoru proizvodnje kože i proizvoda od kože u prvih šest mjeseci zabilježen je rast od 19,3 posto, dok je proizvodnja odjeće narasla čak 44 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Tako je zbog rasta lohn poslova u RS počela oživljavati proizvodnju obuće koju je bilo gotovo otpisana.Gospodarstvenici iz tih sektora ističu da su jeftina radna snaga i tradicija u proizvodnji odjeće i obuće glavne konkurentske prednosti domaćih tvrtki, ali i mamac koja privlači strane partnere.

Proizvodnje odjeće, kože i obuće u Republici Srpskoj, unatoč katastrofalnim poplavama u svibnju, bilježi vrlo dobar polugodišnji rezultat, pišu Nezavisne novine.

U sektoru proizvodnje kože i proizvoda od kože u prvih šest mjeseci zabilježen je rast od 19,3 posto, dok je proizvodnja odjeće narasla čak 44 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Tako je zbog rasta lohn poslova u RS počela oživljavati proizvodnju obuće koju je bilo gotovo otpisana.Gospodarstvenici iz tih sektora ističu da su jeftina radna snaga i tradicija u proizvodnji odjeće i obuće glavne konkurentske prednosti domaćih tvrtki, ali i mamac koja privlači strane partnere.

Na primjer, proizvođači obuće godinama povećavaju obujam lohn poslova, koje rade za kompanije koje proizvode globalne brendove kao što su Adidas, Nike, Richter, Paul Green i Crocs.Radovan Pazurević, predsjednik Izvršnog odbora Udruženja kože, tekstila i obuće pri Gospodarskoj komori RS i direktor tvornice obuće Sanino iz Dervente, kaže da pozitivni pomaci ukazuju na to da jedan dio europskih proizvođača napušta azijsko tržište i svoje poslove u značajnijoj mjeri usmjerava u regiju. K tome, iz Adidasa, koji je jedan od najznačajnijih partnera Sanina, nagovještavaju mogućnost ustupanja dijela poslova nabavke. 

Autor: Poslovni dnevnik
25. kolovoz 2014. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close