Bez obzira na prošle godine usvojenu strategiju razvoja turizma 2017 – 2021 koja je, kako podsjeća ljubljanski Dnevnik, podrazumijevala objedinjavanje slovenskih turističkih kapaciteta pod zajednički nazivnik Istrabenz Turizam i šest hotela u Portorožu ipak idu u prodaju. Navedena situacija, piše Dnevnik, potencira pitanje o usklađenosti nacionalnih institucija te pokazuje kako su razvojne strategije najčešće mrtvo slovo na papiru.
Povećali prihode od prodaje
Prodaja najvažnijeg slovenskog turističkog kapaciteta dolazi usred nacionalnog turističkog booma. Prošlogodišnji rezultati proglašeni su rekordnima na temelju 12 milijuna noćenja, odnosno rastu od 13 posto u odnosu na 2016. godinu. Tu je i 15 posto više turista u 2017., njih čak 5 milijuna, pri čemu Portorož ima najveći broj hotelskih kreveta među slovenskim obalnim gradovima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu