Trebao je to biti povratak u velikom stilu, ali jedna stvar je uništila reinkarnaciju kultnog Ponyja

Autor: Poslovni dnevnik , 17. kolovoz 2018. u 08:07
Prodaju nisu spasile ni akcije velikih trgovaca poput Mercatora i Tuša/Žiga Intihar/PIXSELL

Novi Pony trebao se prodavati u Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji za 329 do 789 eura.

Prije dvije godine povratak kultnog bicikla Pony popraćen je velikom medijskom pompom, ali je ta priča, čini se, završena.

BTC, jedan od dva partnera iz projekta već je digao ruke od Ponyja, a Gorenje koje je u to vrijeme računalo da će iskoristiti brend iz socijalizma, omiljen na prostoru bivše Jugoslavije, za pogon električnim motorom, navodno je pronašlo kupca za tvrtku Gor kolesa, ali ne želi otkriti o kome je riječ.

Odustali od dokapitalizacije
Gorenje je tvrtku Gor kolesa osnovalo sa 650 tisuća eura temeljnog kapitala, nakon što je kupilo kupilo brand Rog, podsjećaju Finance. Gorenje je imalo 61,5 posto udjela u zajedničkoj tvrtki, dok je BTC imao 38,5 posto kapitala. Krajem prošle godine pojavila se potreba za dokapitalizacijom, u čemu BTC nije sudjelovao, tako da je tvrtka u 100-postotnom vlasništvu Gorenja.  Prije toga, planirana je prodaja Ponyja "s modernim karakteristikama" u Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji.

Međutim, prodaji nisu pomogle niti prodajne akcije velikih trgovaca poput Mercatora i Tuša, jer su mnogi već prilikom predstavljanja bicikla bili sumnjičavi zbog cijene od 329 eura za osnovni model, dok je najskuplja verzija stajala čak 789 eura.  I tu je uzrok neuspjeha, tvrde izvori ljubljanskog lista, jer na tržištu ima puno sličnih bicikla po znatno nižoj cijeni. A koliko je uopće proizvedeno Ponyja iz Gorenja nisu htjeli odgovoriti. 

Nikako do dobiti
Međutim, priznali su da su odustali od najavljenih rokova, tri do četiri godine, u kojima je tvrtka trebala početi donositi dobit. "Nije točno da ćemo potpuno zaustaviti proizvodnju Ponyja, ona se i dalje odvija u ograničenoj mjeri", kažu iz Gorenja, potvrđujući informaciju o prodaji tvrtke Gor kolesa, što je u skladu sa strateškom orijentacijom kompanije da se usredotoči na osnovnu djelatnost, proizvodnju i prodaju kućanskih uređaja. 

Tvrtka Gor kolesa za 2016. godinu, kada je još nije proizvodila bicikle, prikazala je pet tisuća eura prihoda i 272 tisuće eura gubitka. Prihod od prodaje dosegao je prošle godine 993 tisuća eura, a gubitak je iznosio 863 tisuća eura. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

Ma da, toliko dati za takav bajk…. to moraš bas bit lud… uostalom vjerujem da ih ima na njuskalu starih poprilicno za kikiriki, ako bas zelis pony

New Report

Close