Započela je kao asistentica u frizerskom salonu u gradiću u Južnoj Floridi, a danas ima vlastiti biznis čija je vrijednost procijenjena na 50 milijuna dolara, piše Cosmopolitan.
U središtu ove zanimljive poduzetničke priče je Alli Webb, uspješna Amerikanka koja je od malih nogu osjećala strast prema uređivanju kose pa je tako još kao djevojčica sate i sate provodila pokušavajući "glumiti" frizera…
No njezin pravi "pothvat" počeo je 1997. kada je radila kao asistentica u newyorškom frizerskom salonu gdje je naučila mnoge tajne feniranja, da bi nešto kasnije zaposlila kao PR u glazbenoj industriji.
Foto: Drybar
Ipak, godinu dana nakon toga, vratila se "prvoj ljubavi" uređivanju kose, pa je tako po vrlo povoljnoj cijeni prijateljicama nudila usluge feniranja.
S obzirom na to da su njezine usluge feniranja bile mnogo jeftinije nego u salonima, vijest o kvalitetnoj usluzi brzo se proširila, posla je bilo sve više, pa je tako 2009. odlučila pokrenuti vlastiti "mobilni" biznis u kojem je nastavila obilaziti klijente, ali izvan kruga prijatelja.
2010. godine, američka je poduzetnica u dogovoru sa suprugom otvorila i svoj prvi salon za feniranje "Drybar", a do danas njezini saloni nalaze se na 37 lokacija diljem SAD-a, s više od 2.000 zaposlenih.
Iako otvorenje svakog salona stoji između 400 i 500 tisuća dolara, Webb najavljuje otvaranje 10-ak novih radnji sljedeće godine, ali i ekspanziju na internacionalno tržište.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu