Zaposlenici Volkswagena u Njemačkoj su u prvoj polovini ove godine predali gotovo 35.000 ideja za poboljšanje. To je pet posto više u odnosu na prvo poluvrijeme prethodne godine, priopćeno je iz te kompanije. Proizvođač automobila na taj način uspijeva uštedjeti više od 56 milijuna eura. Primjer tome je ideja mjeseca dvaju zaposlenika iz područja komponenata. U ljevaonici na lokaciji Hannover njihova ideja poboljšava energetsku učinkovitost za više od 1 milijuna kilovatsati struje. To odgovara godišnjim potrebama za 275 obiteljskih kućanstava ili uštedi od otprilike 633 tone CO2 godišnje.
„34.973 ideje za poboljšanje najbolji su pokazatelj kreativnosti i angažmana zaposlenica i zaposlenika tvrtke Volkswagen. Uštede u iznosu od 56.001.811 eura jasno pokazuju: prijedlozi zaposlenika unapređuju našu tvrtku po pitanju kvalitete, održivosti i učinkovitosti“, naglasila je Pirka Falkenberg, voditeljica odjela koncerna za upravljanje idejama, povodom predstavljanja bilance ideja za prvu polovinu 2014. godine u Wolfsburgu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu