Gorenje otvara novu tvornicu: Stotine novih radnih mjesta i milijun televizora godišnje

Autor: Poslovni dnevnik , 03. rujan 2018. u 13:07
Novi vlasnik kompanije za početak će osigurati proizvodnju čak milijun televizora godišnje/Fotolia

Otpuštanja neće biti, glavni dio proizvodnje ostaje u Sloveniji, a u Gorenje je stiglo 30 stručnjaka iz Hisensea.

Kineska grupa Hisense, odnedavno vlasnik slovenskog Gorenja, planira graditi novu tvornicu u Velenju, što će donijeti stotine novih radnih mjesta i u početku osigurati proizvodnju od milijun televizora godišnje, rekao je na prijemu kod gradonačelnika Velenja Bojana Kontiča predsjednik uprave Gorenja Franjo Bobinac. 

Bobinac je objasnio da je u procese Gorenja već uključeno 30 stručnjaka iz Hisensea, a strahove o otpuštanjima, koji su se pojavili u lokalnom okruženju, označio je neopravdanim rekavši da ih neće biti.  Bobinac, koji je od kraja kolovoza također potpredsjednik za marketing u kompaniji Hisense International, rekao je da će glavni dio proizvodnje ostati u Velenju i dodatno će se povećavati, uz ponovnu proizvodnju televizora. 

 

400 tisuća

eura iznosila je dobit Gorenja u prvih šest mjeseci 2018.

Drugi čovjek Gorenja Lin Lan uvjeren je da je proces integracije Gorenja s Hisenseom dobar i brz. Prema njegovim riječima, kompanija i zaposleni su u dobrim rukama, i tako će ostati. Prema njegovim uvjerenjima, kompanija će biti još bolja, jer u njoj vide potencijal. Gorenje grupa je u prvih šest meseci ove godine uz prihode od 602,3 milijuna eura ostvarila dobit od 400.000 eura, gotovo deset puta manje nego u istom razdoblju prošle godine, objavio je ovog mjeseca slovenski proizvođač kućnih uređaja, koji ima nekoliko pogona i u Srbiji gdje zapošljava oko 3000 radnika.

U Gorenju, međutim, navode da većinu dobiti iz poslovanja ostvaruju u drugoj polovini godine, a za cijelu 2018. Gorenje je planiralo konsolidiranu dobit od 8,1 milijuna eura kao i dobit iz poslovanja od 25,3 milijuna eura, prenijeli su slovenski mediji.

Dobit iz poslovanja u prvoj polovini ove godine iznosila je 9,7 milijuna eura, što je za trećinu manje nego u istom razdoblju prošle godine. U izveštaju o poslovnim rezultatima za razdoblje od siječnja do lipnja 2018. godine u Gorenju ističu da je na obujam prodaje i poslovne rezultate, uz sve jaču konkurenciju na tržištu, utjecala i nesigurnost povezana uz potragu za strateškim partnerom. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

Sada nam više neće prodavati kinesku robu sa naljepnicom Gorenje nego Hisense. Pošteno.

New Report

Close