Ako ste mislili da je prodaja limenki "čistog hrvatskog zraka" samo bizarnost iz 90-ih godina, slična se ideja učinila dobrom mladom francuskom studentu Antoineu Deblayju (22). On je cijelom svijetu ponudio zrak svojeg pitoreskonog gradića Montcuq u limenci od četvrt litre za 5,5 eura. Ispočetka je planirao da "Air de Montcuq" prodaje tijekom ljeta, a kad je vidio da je samo od prodaje zraka preko svoje internetske stranice zaradio 800 eura u samo nekoliko tjedana, odlučio je proširiti posao i prodavati ga tijekom cijele godine.
Busines Insideru potvrdio je da je u tri tjedna primio tisuću narudžbi, što ga je prilično iznenadilo. Još više ga je iznenadila isplativost posla, budući da je marža na zrak 60 posto. Brzina prodaje ipak nije toliko u želji kupaca da udahnu zrak nakon što otvore limenku, nego u imenu. Motcuq u Francuskoj često krivo izgovaraju kao "mon kul", što bi prevedeno značilo "moja stražnjica", a puno ime bi se moglo slobodno prevesti kao "vjetar moje stražnjice". Ljudima je očito zabavno kupovati limenke s takvim imenom, a i sam Deblay priznaje da zrak nije jedini razlog dobre prodaje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu