Zbog originalnih ambalaža, hrvatska tvrtka sve zanimljivija i europskom tržištu

Autor: Poslovni.hr , 09. siječanj 2016. u 12:13
Foto: Kutil

Kaže kako je potražnja kod kupaca veoma dobra, što je i dokaz njihova dugogodišnjeg postojanja na tržištu.

'Ideja za projekt je nastala kroz iskustvo rada s hotelima za koje smo proizvodili visokokoncentrirane voćne sokove. Nakon toga je bilo prirodno da tržištu pružimo jednaku uslugu. Onda smo razmišljali u kakvoj ambalaži proizvoditi te sokove i došli smo na ideju malih vrećica sokova za ugostiteljske objekte. Kao nadogradnja sokovima došli su frapei i likeri, jer kada nudite objektima neku robu koju želite prodati, bolje je imati veću ponudu. Likere nismo htjeli proizvoditi u bocama od litre nego ih pakirati u male čokanje kako bi se izdvojili od konkurencije, od likera koji već postoje na tržištu', prisjeća se Igor Kutil, vlasnik tvornice Kutil koja je zbog zanimljive ambalaže sve interesantnija i europskim zemljama

Kaže kako je potražnja kod kupaca veoma dobra, što je i dokaz njihova dugogodišnjeg postojanja na tržištu. No distribuciju postupno širi i izvan Lijepe Naše.

'Za sada surađujemo s otprilike 850 ugostiteljskih objekata u RH i dva inozemna partnera za distribuciju. Cilj nam je napraviti proizvod koji će biti jednostavan za pripremu i neće zauzimati puno prostora. Vjerujem da smo u tome dosta uspješni, jer surađujemo s puno ugostiteljskih objekata kako u Zagrebu, tako i u Hrvatskoj. Naši su korisnici zadovoljni proizvodima što se dokazuje time što opstajemo već dulji niz godina', priča Kutil.

Kako piše tportal, danas je uspjeh postignut, teži se daljnjem širenju na inozemna tržišta, ali su u samom početku bila potrebna velika ulaganja, što za ambalažu, što za strojeve za proizvodnju.

'Trenutno za područje grada Zagreba imamo vlastitu komercijalu koja prodaju robu i dogovara suradnju s ugostiteljskim objektima, a za ostale dijelove Hrvatske pokrivamo suradnjom s distributerima. Imali smo probne pokušaje izvoza za Rumunjsku, a vjerojatno ćemo uskoro krenuti s izvozom u Slovačku. S druge strane, ciljano tržište više bi nam bilo Austriji i Njemačka u kojima trenutačno tražimo partnere za distribuciju. Riječ je o europskim tržištima koja vole inovativne i kvalitetne proizvode', zaključuje vlasnik.

Komentirajte prvi

New Report

Close